E-Magazín

ITčko

Pomocník učITele ZŠ

Učíte informatiku podle nového RVP ZV bez odpovídající aprobace? Hledáte inspiraci pro výuku? Náš e-magazín ITčko vám každý měsíc přímo do vašeho e-mailu přinese nápady, jak vyučovat moderně, hravě a zábavně. V každém vydání najdete také počítačové hry pro dosažení výukových cílů a množství her a aktivit pro zapojení vašich žáků.

2 890 

bez DPH.

Popis produktu

Informatika je nyní povinná již od 4. třídy, zvyšuje se počet vyučovacích hodin a obor se rychle vyvíjí.  Je tedy výzvou držet krok s technologicky zdatnými žáky a učit informatiku způsobem, který zahrnuje práci s daty a robotiku. Existuje nedostatek kvalifikovaných učitelů, což situaci komplikuje. Náš e-magazín proto nabízí učitelům podporu ve výuce s řadou aktivit, které jsou v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.

Výhody produktu

  • Každý měsíc zásoba her a aktivit k nastartování informatického myšlení pro 4.–9. třídu ZŠ.
  • Splníte do puntíku požadované učivo RVP ZV a využijete to v rámci mezipředmětových vztahů.
  • Srozumitelná forma i pro neaprobované učitele informatiky.
  • Na některé aktivity nepotřebujete žádné další pomůcky ani internetové připojení.
  • Aktuality a tipy pro učitele informatiky: soutěže, blogy učitelských IT influencerů…
  • Nic nemusíte stahovat, ITčko chodí pravidelně přímo do vaší e-mailové schránky.

Prolistujte si ukázkové číslo

Komu je produkt určen

E-magazín ITčko je určen všem učitelům informatiky na základních školách a ředitelům škol, kteří chtějí mít přehled o moderních trendech ve výuce informatiky a hledají inspiraci pro své kolegy. Velmi přínosný bude zejména pro neaprobované učitele nové informatiky.

Specifikace produktu

Časopis ITčko vychází měsíčně elektronicky (10 čísel ročně, nevychází o prázdninách). Zasíláme jej předplatitelům do e-mailové schránky. Každé číslo má 15 celobarevných stran formátu A4. Časopis lze odbírat prostřednictvím ročního předplatného. Vychází od září 2022. ISSN 2788-1326.

PROLISTUJTE SI

Pravidelné rubriky

  • Jak využít oblíbené PC hry k navození zájmu o informatiku a k podpoře informatického myšlení
  • Aktivity a hry pro všechny věkové kategorie od 4. třídy po 9. třídu
  • Aktivity na kódování a šifrování informací
  • Hry na podporu práce s daty
  • Aktivity k pochopení algoritmů v běžném životě
  • Základy programování
  • Tipy, aktuality a upozornění na vše, co by vám nemělo uniknout
  • Provázání s požadavky RVP ZV, díky němuž můžete doložit, že postupujete správně

Také doporučujeme