
ITčko
Pomocník učITele ZŠ
Učíte informatiku podle nového RVP ZV bez odpovídající aprobace? Hledáte inspiraci pro výuku? Náš e-magazín ITčko vám každý měsíc přímo do vašeho e-mailu přinese nápady, jak vyučovat moderně, hravě a zábavně. V každém vydání najdete také počítačové hry pro dosažení výukových cílů a množství her a aktivit pro zapojení vašich žáků.
2 890 Kč
bez DPH.
Popis produktu
Informatika je nyní povinná již od 4. třídy, zvyšuje se počet vyučovacích hodin a obor se rychle vyvíjí. Je tedy výzvou držet krok s technologicky zdatnými žáky a učit informatiku způsobem, který zahrnuje práci s daty a robotiku. Existuje nedostatek kvalifikovaných učitelů, což situaci komplikuje. Náš e-magazín proto nabízí učitelům podporu ve výuce s řadou aktivit, které jsou v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
Výhody produktu
- Každý měsíc zásoba her a aktivit k nastartování informatického myšlení pro 4.–9. třídu ZŠ.
- Splníte do puntíku požadované učivo RVP ZV a využijete to v rámci mezipředmětových vztahů.
- Srozumitelná forma i pro neaprobované učitele informatiky.
- Na některé aktivity nepotřebujete žádné další pomůcky ani internetové připojení.
- Aktuality a tipy pro učitele informatiky: soutěže, blogy učitelských IT influencerů…
- Nic nemusíte stahovat, ITčko chodí pravidelně přímo do vaší e-mailové schránky.
Prolistujte si ukázkové číslo
Komu je produkt určen
E-magazín ITčko je určen všem učitelům informatiky na základních školách a ředitelům škol, kteří chtějí mít přehled o moderních trendech ve výuce informatiky a hledají inspiraci pro své kolegy. Velmi přínosný bude zejména pro neaprobované učitele nové informatiky.
Specifikace produktu
Časopis ITčko vychází měsíčně elektronicky (10 čísel ročně, nevychází o prázdninách). Zasíláme jej předplatitelům do e-mailové schránky. Každé číslo má 15 celobarevných stran formátu A4. Časopis lze odbírat prostřednictvím ročního předplatného. Vychází od září 2022. ISSN 2788-1326.
Pravidelné rubriky
- Jak využít oblíbené PC hry k navození zájmu o informatiku a k podpoře informatického myšlení
- Aktivity a hry pro všechny věkové kategorie od 4. třídy po 9. třídu
- Aktivity na kódování a šifrování informací
- Hry na podporu práce s daty
- Aktivity k pochopení algoritmů v běžném životě
- Základy programování
- Tipy, aktuality a upozornění na vše, co by vám nemělo uniknout
- Provázání s požadavky RVP ZV, díky němuž můžete doložit, že postupujete správně