Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.
Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.
PhDr. Veronika Blaho Vitošková, Ph.D.
Veronika Blaho Vitošková vystudovala na PedF UK obor Psychologie – speciální pedagogika. Čtyři roky pracovala v neziskové organizaci podporující rodiny s dětmi se zdravotním postižením, šest let jako školní psycholožka a vedoucí poradenského pracoviště na pražském gymnáziu.Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.
Mgr. David Kříž
David Kříž je absolventem jednooborové psychologie na MUNI. Absolvoval různé kurzy (Rorschachova metoda, Koučovací kurz pro psychology), aktuálně je frekventantem psychoterapeutického výcviku gestalt psychoterapie v institutu Dialog. Zároveň působí jako školní psycholog na základní škole a v ambulanci klinického psychologa PhDr. Adama Suchého. Rád pracuje s předškolními dětmi a adolescenty. Při práci využívá kromě terapeutického dialogu i mindfulness přístup a metody groundingu a relaxace. V ambulanci pracuje aktuálně převážně s populací osob, které prožívají genderovou inkongruenci.Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.
Mgr. Hana Hlobilová
Hana Hlobilová je absolventkou jednooborové psychologie na MUNI. Absolvovala kompletní kurz krizové intervence, kurz diagnostiky schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, kurz práce s terapeutickým pískovištěm. Čerpá ze své praxe školní psycholožky na ZŠ a z praxe v krizovém Centru Annabell pro lidi s poruchami příjmu potravy. V současnosti aktivně spolupracuje s online psychologickou poradnou MOJRA.cz (www.mojra.cz).Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.
Mgr. Karolina Diallo, Ph.D.
Karolina Diallo vystudovala jednooborovou psychologii na FF UK, psychologické vzdělání završila atestací z klinické psychologie a atestací z psychoterapie. Vedle práce ve zdravotnictví, která obnáší zejména psychodiagnostiku a psychoterapii, přednáší na univerzitě a věnuje se lektorské činnosti s převažujícím zaměřením na psychopatologii, psychologii osobnosti a vývojovou psychologii. Podílí se na řešení výzkumných projektů a publikuje odborné články.Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.
Mgr. Olena Stelmashenko, CSc.
Olena Stelmashenko je lektorkou trauma respektujícího přístupu. Na Doněcké státní univerzitě vystudovala Mechanismus státní správy a na Doněckém institutu trhu a sociální politiky obor Psychologie. Absolvovala lektorský výcvik trauma respektujícího přístupu a programu STRONG. Zabývá se posilováním psychické odolnosti dospívajících. Zaměřuje se na potřeby duševního zdraví dětí uprchlíků. Snaží se je vybavit dovednostmi, které jim pomohou vyrovnat se s psychickými dopady stresu a traumatu. Kromě toho je absolventkou gestalt psychologie 1. stupně, kurzu kognitivně-behaviorální terapie a řady dalších.Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.
Mgr. Tomáš Jandáč, Ph.D.
Tomáš Jandáč je adiktologem Dětské a dorostové ambulance Kliniky adiktologie 1. LF UK a VFN a výzkumným pracovníkem Kliniky adiktologie 1. LF UK a VFN, kde se zabývá zejména problematikou cílové populace dětí a dospívajících s adiktologickými poruchami. Jako vysokoškolský pedagog vyučuje v programu adiktologie na 1. LF UK v Praze. V minulosti působil jako adiktolog a zástupce vedoucího v rezidenční Terapeutické komunitě Karlov pro mladistvé, mladé dospělé a pro matky s dětmi, dále pracoval jako lektor primární prevence pro základní a střední školy. Je členem několika tuzemských i mezinárodních odborných společností, v České asociaci adiktologů působí jako místopředseda, je členem Společnosti pro návykové nemoci ČLS JEP, podsekce Dětské a dorostové adiktologie SNN ČLS JEP, OSPRCH a ISSUP.Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.
Mgr. Martina Kastnerová
Martina Kastnerová je psycholožkou, psychoterapeutkou integrované psy- choterapie a koučkou. Působila jako klinická psycholožka v nemocnici na dětském oddělení, dobrovolnice v sociálně-preventivním programu 5P a konzultantka na Lince bezpečí. Pracuje v pedagogicko-psychologické poradně a v centru psychologicko-sociálního poradenství. Má desetiletou zkušenost v roli školní psycholožky na velké škole. Příležitostně přednáší, pořádá besedy u kávy, vede psychoterapeutickou skupinu pro teens. Je členkou Asociace manželských a rodinných poradců ČR a České asociace pro psychoterapii.Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.
Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
Martin Kaliba je odborným asistentem Ústavu primární, preprimární a speciální pedagogiky PdF UHK. Odborně se zabývá například problematikou sebepoškozování, závislosti, sexuality, týrání, zanedbávání a zneužívání dětí. Zaměřuje se na nové výzvy v oblasti edukace, zejména na rizikové chování dětí a mládeže a jeho prevenci a také nové digitální nástroje ve vzdělávání. Se svou kolegyní Mgr. et Mgr. Petrou Ambrožovou, Ph.D., MBA, která je odbornou asistentkou Ústavu sociálních studií PdF UHK, vydal publikaci Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě v kontextu současného školství.Popis produktu Publikace zvyšuje povědomí o psychických obtížích žáků. Vznikla proto, že učitel je často první, kdo problém u žáka zaznamená. Publikace tak vyvrací mýty a předsudky a poskytuje návod, jak zajistit včasnou pomoc a nepřesáhnout přitom kompetence. Prolistujte si ukázku publikace Tato příručka vám pomůže: vyznat se ve spleti projevů nejrůznějších psychických obtíží žáků, udržet si díky těmto znalostem kritický odstup, akceschopnost a ochotu žákům pomoci. nezaleknout se situace při zjištění vážného problému žáka, postupovat přesně podle připravených kroků a opřít se o osvědčené postupy. vést s žákem rozhovor bez předsudků či mýtů a nezaplést se do kontroverzních příslibů, postupů v rozporu se zákonem apod. nastavit vhodnou pomoc žákovi při pobytu ve škole a při vyučování (ve spolupráci s dalšími odborníky). spolupracovat s rodiči žáků s problémy, zejména jim pomoci přemostit dobu, než žák začne s léčbou, a následně pokračovat v účinné podpoře. Komu je produkt určen Publikace Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole je určena především učitelům a vedení škol a školských zařízení a školním psychologům. Užitečné informace a rady k doplnění své pracovní agendy v ní najdou také výchovní poradci, metodici prevence, asistenti pedagoga, speciální pedagogové a další členové školního poradenského pracoviště. Specifikace produktu Produkt Žák s psychickými problémy: Jak s ním pracovat ve škole zahrnuje tištěnou publikaci a přístup na speciální webovou stránku s užitečnými materiály a online poradnou. Publikace má rozsah 220 tištěných stran. ISBN 978-80-87983-19-5.