Ing. Veronika Tomanová
Veronika Tomanová pracuje jako daňový specialista ve společnosti zabývající se nájmem a prodejem nemovitostí.
Působila několik let v daňovém poradenství, jeden rok působila ve státní správě na Generálním finančním ředitelství jako metodik DPH. Kromě školicí činnosti v oblasti daní také publikuje odborné články pro laickou veřejnost.
Další autoři
Mgr. Martin Strnad
Advokát s 15+ lety zkušeností v advokacii, který prošel také inhouse pozicemi ve dvou velkých firmách, specializující se na právo v oblasti IT, IP a telekomunikací. Člen obou rozkladových komisí ČTÚ.
Martina Jandová
Martina Jandová je certifikovaná výživová poradkyně. Více jak 8 let se specializuje nejen na tvorbu redukčních jídelníčků, ale sestavuje stravovací plány pro diabetiky, celiaky, děti a těhotné a kojící ženy.Není zastáncem žádných zázračných diet, ani speciálních výživových doplňků. Jejím hlavním cílem je naučit své klienty novému životnímu stylu, jiným stravovacím návykům a tím přispět ke snížení váhy, zlepšení fyzické kondice a hlavně k upevnění zdraví a osobní pohody.
Pořádá semináře pro veřejnost ale i pro děti ve školách a školkách. Přispívá svými články do časopisů Dieta, MF Dnes - Ona Dnes, Blesk zdraví, portálu www.prozeny.cz, vidět ji můžete např. v pořadu Sama doma na ČT1, TV Nova - pořad Maminy s rozumem nebo slyšet v Radiu Český rozhlas Hradec Králové.
Mgr. Veronika Plešková
Partnerka advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners, oceněná AK v kategorii Právo obchodních společností v soutěži firma roku 2016.
Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
Má bohatou praxi jako školní psycholožka na základní škole. Zároveň působí jako odborná asistentka na vysoké škole, kde vyučuje předměty psychologie. Pořádala pedagogicko-psychologické zážitkové kurzy a v lektorské činnosti se zabývá tématy krizové komunikace, šikany a kyberšikany a syndrom vyhoření.
Mgr. Jana Muroňová
Jana Muroňová pracuje na pozici PPC Product Manager ve firmě Poski.com.Zabývá se problematikou PPC reklamy na internetu. Do oblasti jejího zájmu spadá především PPC na dvou největších vyhledávačích v ČR – Seznam (Sklik) a Google (Adwords). Průběžně se také vzdělává v propagaci na sociální síti Facebook.