Petr Karkovský
Petr Karkovský, člen Komory logistických auditorů ČR, je poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby.
Působil dlouhou dobu ve středním i vrcholovém managementu v potravinářské oblasti. V nadnárodní potravinářské společnosti získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V současnosti je také členem České asociace interim managementu.
Další autoři
JUDr. Michal Morawski
JUDr. Michal Morawski pracuje jako advokát v AK Kříž a partneři.Ve své praxi se specializuje na občanské, obchodní a pojistné právo. V uvedených právních odvětvích má rozsáhlé zkušenosti, a to včetně četného zastupování klientů ve sporných soudních řízeních především při uplatňování nároků klientů vůči pojišťovnám. Dále se věnuje problematice hazardního a loterijního práva a poskytování právních služeb v oblasti veřejných zakázek a hospodářské soutěže.
Mgr. Pavel Zeman
Pavel Zeman je bývalým ředitelem školského úřadu a vedoucím odboru školství Krajského úřadu České Budějovice, je erudovaným školitelem a lektorem v oblasti řízení a hospodaření škol.
Ing. Lubomír Fedák
Již 24 let působí u České pošty, s. p. odpovědný za obchodní část produktů Hybridní pošty, především tedy tisk a obálkování. Podílel se na tvorbě projektů jako PohledniceOnline nebo Konverzní pošta, která poslední dobou silně nabývá na důležitosti. Přispívá k digitalizaci odesilatelů zásilek, které musí být z principu nebo ze zákona odesílány jako originály dokumentů. Běžně se podílí na implementaci velkých projektů přechodu na Konverzní poštu a jsem spoluautorem obchodních podmínek, smluvních ustanovení a cenotvorby produktů Hybridní pošty.
Mgr. Tatiana Behrová
Tatiana Behrová je školiteľka Úradu pre verejné obstarávanie
Vo svojej praxi sa venuje aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, podieľala sa na realizácii desiatok metód, resp.Tatiana Behrová je školiteľka Úradu pre verejné obstarávanie
Vo svojej praxi sa venuje aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, podieľala sa na realizácii desiatok metód, resp. postupov verejného obstarávania a realizovala viacero súťaží návrhov a súťažných dialógov; v rámci svojej špecializácie dlhodobo intenzívne prednáša o verejnom obstarávaní. Tatiana Behrová bola vymenovaná do funkcie poradkyne vykonávajúcej odborné činnosti pre predsedníčku vlády Slovenskej republiky v oblasti verejného obstarávania.
Mgr. Veronika Trakalová
Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.
Mgr. Aleš Šustr
Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu.
Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí.
Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu.
Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů.
Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.