Ondřej Macků
Konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě, který se staral v nejlepších českých digitálních agenturách o velké firmy a organizace jako je Tesco, O2, Evropa 2, L’Oréal, Ulož.to, DPD, ODS a mnoho dalších.
Mnoho z nich školil, tvořil jim strategie a sám se staral o jejich profily nebo vedl tým, který měl vše na starosti. Sociálním sítím se věnuje již 6 let a pořád ho baví, stejně jako ho baví předávat znalosti dalším lidem na školeních a vidět, jak se v problematice zlepšují.
Další autoři
Mgr. Michal Antoš, LL.M.
Michal Antoš je advokátem v advokátní kanceláři Šetina, Komendová & Partners s.r.o., ve které již pátým rokem působí. Ve své praxi se zaměřuje se především na právo obchodních korporací, problematiku compliance a závazkové právo. Zejména v oblasti práva obchodních korporací již publikoval řadu odborných článků, pravidelně přednáší a vystupuje na konferencích zaměřených právě na toto téma.
Ing. Tomáš Raška
Tomáš Raška je dlouholetý úspěšný obchodník v oblasti FMCG, má zkušenosti s vyjednáváním s velkými a dominantními zákazníky. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2004. Kursy vede velmi poutavou, praktickou a účinnou metodou, která vám přinese v praxi použitelné a efektivní metody vyjednávání.
Ing. Radek David, ALog.
Ing. Radek David, ALog. je odborným konzultantem a projektovým manažerem pro oblast logistiky u firmy LOGICON partner s.r.o.Je zakládající člen Komory logistických auditorů. Manažerské zkušenosti získal v pozicích jednatele společnosti KONPRO, vedoucího ostravské pobočky IMADOS Logistic a v roli vedoucího odboru logistiky České pošty. Jeho specializací je oblast řízení zásob, nákup, logistický audit, dynamická simulace a reengineering logistických procesů. Publikoval odborné články v časopise Logistika.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".
Ing. Josef Marek
Josef Marek vystudoval FEL ČVUT v Praze, následně pak postgraduální studium životního prostředí na Stavební fakultě ČVUT, kurz auditora pro ŽP a další.Dlouhodobě se věnuje poradenství a zajišťování funkcí externích ekologů podniků a při výchově a vzdělávání podnikových pracovníků v oblasti ekologie, BOZP, ADR, systémů řízení a auditů. Je držitelem autorizace EIA. Působí jako odpadový hospodář.