Michal Fiala
Svým klientům pomáhá těžit z Facebook a Instagram reklamy maximum. Měsíčně spravuje účty s celkovým budgetem v jednotkách set tisíců korun, což mu dává dostatečný prostor zkoušet nové praktiky a postupy, které posléze učí na školeních. Krom reklam v ČR má zkušenosti s nastavováním kampaní v GB, RU a US. Kariéru v agentuře před několika lety úspěšně vyměnil za volnou nohu. Letos se chystá odstartovat novou kariéru digitálního nomáda, kterou započne koncem roku na Bali.
Další autoři
JUDr. Eva Janečková
Vystudovala Právnickou fakultu ZČU a zároveň Filozofickou fakultu UK v Praze. Od roku 2005 do roku 2014 pracovala na Úřadu pro ochranu osobních údajů, také na Oblastním Inspektorátu práce pro hl. m. Prahu, následně na MPSV. Specializuje se zejména na pracovní právo, ochranu osobních údajů, na právní problematiku vztahující se ke školským zařízením. Je autorkou řady článků a knih.
Ing. Vladimír Zdražil
Vladimír Zdražil působí jako člen metodické rady Svazu účetních a je uznávaným specialistou na přeshraniční obchod.
RNDr. Jitka Ryšavá
Jitka Ryšavá je projektová manažerka Centra pro regionální rozvoj ČR, Enterprise Europe Network, dlouhodobě se věnuje problematice přeshraničního poskytování služeb a vysílání pracovníků.Jitka Ryšavá je spoluautorkou publikace Zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zahraničí a autorkou dalších publikací na toto téma.
Mgr. Petr Chaluš
Konzultant v oblasti mezinárodní spolupráce ve vzdělávání, podpory přenosu inovací mezi školami v Evropě. Vystudoval FFUK, obor pedagogika. Pedagogické zkušenosti má zejména z práce v ZŠ, částečně i v MŠ a SŠ. Od roku 2014 je jako rodič dobrovolník a aktivista předsedou organizace Fórum rodičů.Podporuje zapojení rodičů do rozhodování o tom, jak školy vypadají, sdružování rodičů při školách a činnost školských rad. Spolupracuje s Evropskou asociací rodičů. Sám je členem školské rady. Tématu školských rad se věnuje na Ústavu pedagogických věd na Masarykově univerzitě v rámci doktorského studia. Vystupuje k tématu na seminářích a konferencích.
Mgr. Markéta Fáberová
Od roku 2014 pracuje jako marketingový manažer na volné noze. Mezi její klienty patří drobní živnostníci, malé a střední firmy i velké korporace.Po studiích marketingové a sociální komunikace na Baťově univerzitě ve Zlíně pracovala jako marketingový manažer obchodního centra. Starala se o jeho mnohamilionový rozpočet a zároveň pomáhala malým obchodům, aby obstály ve velké konkurenci. Podobnou zkušenost získala u Bílých Tygrů Liberec, kde partnerům klubu pomáhala s přípravou jejich efektivní prezentace. Více informací na www.marketting.cz nebo https://www.linkedin.com/in/marketa-faber/.