Mgr. Samuel Mokriš

Samuel je solution konzultant a vývojář, který se ve společnosti SEFIRA významně podílí na rozvoji paperless řešení. Zaměřuje se především na rozvoj business procesů a jejich přizpůsobením na míru zákazníkům.

Další autoři

Mgr. Tomáš Liškutín

Tomáš Liškutín, advokát, je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, kde získal v roce 2010 titul Mgr.Na stejné fakultě navázal studiem v doktorském studijním programu (PhD.) na katedře občanského práva. Má zkušenosti z více než pětileté spolupráce s SOS – Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. a z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners. V současné době má vlastní advokátní kancelář. Specializuje se na právo občanské, obchodní a pracovní. Věnuje se rovněž odborné publikační činnosti a své příspěvky přednáší na vědeckých konferencích doma i v zahraničí.

Ing. Michal Svoboda, Ph.D.

Michal Svoboda působí na Fakultě financí a účetnictví VŠE v Praze. Zaměřuje se především na účetnictví veřejného sektoru. Od roku 2020 je certifikovaný interní auditor ve veřejné správě – senior.Na Fakultě financí a účetnictví VŠE v Praze absolvoval v roce 2008 obor účetnictví a finanční řízení, tamtéž získal v roce 2013 také doktorát. Na této fakultě dodnes působí jako odborný asistent a ve své pedagogické, vědecké i publikační činnosti se věnuje především účetnictví veřejného sektoru a souvisejícím disciplínám. V této oblasti je úspěšným řešitelem několika univerzitních vědeckých grantů. Od roku 2007 pracuje na Ministerstvu financí ČR v odborech, které jsou gestorem právních předpisů v oblasti účetnictví veřejného sektoru. Je jedním z architektů účetní reformy veřejných financí realizované od roku 2010, kdy se specializoval na nastavení prováděcích předpisů pro účetní metody a postupy účtování tzv. vybraných účetních jednotek a jejich vnitřní předpisy. Účastnil se řady odborných setkání, konferencí a workshopů v tuzemsku i zahraničí, několik let byl členem Pracovní skupiny pro Evropské účetní standardy pro veřejný sektor při Eurostatu. V poslední době rozšiřuje své odborné zaměření do oblasti využití finančního a nákladového účetnictví a nákladově užitkových metod při analýzách efektivnosti veřejných výdajů a poskytování veřejných služeb, zejména v souvislosti s nastavováním vnitřních řídicích kontrolních systémů v organizacích veřejného sektoru. Ve všech těchto oblastech se věnuje také lektorské a publikační činnosti. 

Ing. Ondřej Ječný

Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje. Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje. meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/  

Mgr. Jan Lašmanský, LL.M.

Je spoluzakladatelem advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners.Narodil se v Chrudimi a vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně (2002). V roce 2010 získal titul LL.M. Advokátní zkoušky složil v roce 2006. Před založením advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners Honza působil v největší české advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, kde se specializoval na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru. Jan má rovněž rozsáhlé zkušenosti s obchodněprávními konzultacemi (obchodní a závazkové právo a M&A) a zastupováním před soudy. V roce 2011 obdržel ocenění Asociace pro podporu projektů partnerství veřejného a soukromého sektoru za činnost v oblasti PPP v České republice. Je členem právní komise Sdružení odboru vodovodů a kanalizací ČR (SOVAK). Jan se podílel na přípravě části důvodové zprávy k novému zákonu o zadávání veřejných zakázek (část RIA) a na zpracování připomínek v legislativním procesu za různé odborné spolky. Má bohaté zkušenosti s přednáškovou činností, a to v rámci několika vzdělávacích institucí. Publikuje články v odborných časopisech, aktivně se věnuje přednáškové činnosti na konferencích a vede specializovaná školení.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

PhDr. Radomír Ševčík

Radomír Ševčík po absolvování oboru archivnictví na Filosofické fakultě Masarykovy univerzity působil v oblasti archivnictví a spisové služby.V současnosti je zástupcem ředitelky Moravského zemského archivu v Brně a vedoucím oddělení předarchivní péče, prezentace a ochrany archiválií. Působí především v oblasti předarchivní péče, spisové služby a  kontrolní činnosti, a to jak u původců veřejnoprávních, tak i soukromoprávních. Řadu let se zabývá lektorskou činností a je autorem odborných článků věnujících se problematice předarchivní péče a spisové služby.