Mgr. Petr Valenta, Ph.D.

Petr Valenta je pedagog a projektový manažer Národního pedagogického institutu ČR.

Další autoři

JUDr. Helena Úlehlová

Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

Ing. Hana Hovorková

Mgr. Milan Sivý, LL.M.

Milan Sivý je advokátem PRK Partners se specializací zejména na obchodní právo, fúze a akvizice a investiční společnosti a investiční fondy. Má rovněž bohaté zkušenosti s projekty v oblasti energetiky. Ve své praxi se podílel na poskytování komplexních právních služeb předním českým a zahraničním klientům, a to jak v souvislosti s projekty v České republice, tak i v jiných zemích. Rovněž zastupuje PRK Partners v asociaci CVCA (Czech Private Equity & Venture Capital Association). V rozmezí let 2009 až 2018 působil v mezinárodní advokátní kanceláři v Praze. K PRK Partners se připojil v roce 2019.

Filip Horák

Mgr. Lenka Polášková

Lenka Polášková je specialistkou na problematiku předškolní výchovy a vzdělávání s mnohaletou pedagogickou a lektorskou praxí. V minulosti spolupracovala například s Českou školní inspekcí jako expertní posuzovatelka, přizvaná osoba pro inspekční činnost ve školách nebo s Výzkumným ústavem pedagogickým.Působila jako metodička asistentů pedagoga a školních asistentů. Dlouhodobě se specializuje na oblast výkladu školského zákona a souvisejících právních předpisů, oblast managementu škol a školní dokumentace, projektů v MŠ, aplikace inkluzivního vzdělávání v prostředí MŠ a na problematiku osobnostního rozvoje učitelů MŠ. Je držitelkou mezinárodního ocenění eTwinning label za projekt "Moje město, moje škola". V rámci magisterského studia se specializovala na oblast propagace a využití nástrojů marketingové komunikace v praxi škol. Je autorkou řady odborných publikací pro pedagogické pracovníky, například publikace Manuál pro zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole a článků v časopisech Poradce ředitelky mateřské školy a Průvodce společným vzděláváním.