Mgr. Ondřej Dráb
Ondřej Dráb vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Sedm let pracoval ve významných mezinárodních poradenských společnostech jako daňový poradce zodpovědný nejenom za klientskou práci, ale zejména za oblast know-how a právních otázek.
Nyní vedle správy svých klientů spolupracuje s předními českými poradenskými kancelářemi. Vedle každodenního poradenství pomáhá klientům z různých oborů nastavovat správné fungování jejich interních procesů a zastupuje je v jejich kauzách jak v rámci daňového tak soudního řízení. Zabývá se českým a mezinárodním plánováním v oblasti přímých daní včetně optimalizace v rámci akvizičních a restrukturalizačních projektů. Je spoluautorem komentáře k daňovému řádu a autorem řady odborných článků a publikací o daních z příjmů a daňovém řízení se zaměřením na daňovou kontrolu.
Další autoři
Ing. Petr Holyszewski
Ing. Petr Holyszewski je produktový manažer pro měřiče ve společnosti ENBRA a.s.Zároveň je také vedoucí technického oddělení MaR.
Ing. Eva Fialová
Působí na odboru územního plánování Ministerstva pro místní rozvoj ČR jako vrchní ministerský rada. Má za sebou bohatou publikační činnost v odborných časopisech a publikacích. Je členkou zkušební komise pro ověřování zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost územní plánování.
Ing. Petr Jalůvka
Petr Jalůvka je od roku 2001 společníkem a jednatelem společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o.Od roku 2013 působí také jako konzultant v dceřiné společnosti ESCARE. Již v průběhu studia se v rámci stáží ve společnostech FORD AUTOPAL a ŽDB a.s. věnoval optimalizacím procesů a dynamické simulaci. Po ukončení studia nastoupil v ŽDB a.s., kde pracoval na pozici logistik. Po restrukturalizaci firmy pracoval v letech 2000 až 2001 na stejné pozici v dceřiné společnosti ŽDB TRANS Bohumín.
Mikuláš Němec
Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.