Mgr. Milena Mikulková

Speciální pedagožka, lektorka a poradkyně. Pracovala v pedagogicko-psychologické poradně. Aktuálně se věnuje práci s rodinou v rozvodové a porozvodové situaci, včetně mediace, asistovaného kontaktu a programům pro vzdělávání pěstounů.

V roce 2000 ukončila studium na Filozofické fakultě, v roce 2005 na Pedagogické fakultě MU v Brně. Již v průběhu studia pracovala v pedagogicko-psychologické poradně a věnovala se prevenci rizikového chování u dětí a mládeže.

Další autoři

Bc. Libor Novák

V oblasti veřejných zakázek se pohybuje od roku 2009.Má bohaté zkušenosti z poradenství a advokacie, nyní působí ve veřejné správě. Dlouhodobě se věnuje procesu námitek a správního řízení se zaměřením na sektorové veřejné zakázky.

Mgr. Ludmila Šprachtová

Ludmila Šprachtová je ředitelkou Fakultní mateřské školy Sokolovská v Praze  8 a místopředsedkyní Asociace předškolní výchovy.Působí rovněž jako lektorka kurzů zaměřených na kurikulum podpory zdraví v MŠ, právní subjektivitu MŠ či tvorbu školního vzdělávacího programu. Publikuje v nakladatelství Verlag Dashofer a v odborném tisku.

Ing. Tomáš Zahrádka

Tomáš Zahrádka je daňový poradce a lektor v oblasti daní a účetnictví . Vystudoval obor Podniková ekonomika na Technické univerzitě v Liberci. Pracoval jako daňový a účetní specialista ve společnosti KODAP Jablonec, s.r.o. a jako vedoucí účetní a daňové kanceláře společnosti KODAP MB, s.r.o.. Nyní působí jako daňový poradce a lektor. Vede přednášky zejména z oblasti účetnictví podle české legislativy, dále kurzy v oblasti daňové problematiky a to zejména daně z příjmů ať už právnických, tak fyzických osob.

Mgr. Bc. Oldřich Kozumplík

Mgr.Oldřich Kozumplík je advokátem specializujícím se na smluvní právo a je spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách.

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

Ing. Dagmar Procházková