Mgr. Milan Mahovský
Milan Mahovský od roku 1999 pracuje v oblasti recruitmentu. Maturita z programování a matematika na VŠ jej předurčila k porozumění IT profesionálům. Kariéru začal v Synergie Recruitment jako Recruitment Consultant pro IT segment. Poté řídil Recruitment v Eurotelu (nyní O2) a následně i personální oddělení včetně HRIS a C&B.
Po korporátní kariéře s kolegy založil DRILL B.S. a po 6 letech také mBlue. Obě firmy dosáhly velikosti cca 40 lidí a nábor IT vždy patřil mezi klíčové segmenty Recruitment a Executive search služeb.
Další autoři
Ing. Ivan Kutil
Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR.Sleduje trendy v oblasti webových technologií a zkoumá jejich možnosti či nejzajímavější praktické využití. Své znalosti využívá k přednáškám, školení, konzultacím nebo psaní článků. Spoluzaložil společnost Etnetera AppSatori, kde pomáhá firmám využívat Google služby pro potřeby jejich podnikání. V roce 2013 byl vybrán do prestižního programu Google Developer Expert, který zastřešuje sto nejlepších odborníků z celého světa.
Bc. Kateřina Nechanická, DiS.
Kateřina Nechanická je personalistka, podnikatelka a profesionální koučka s akreditací MŠMT ČR a ICF.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Spolupracuje s několika společnostmi jako externí HR konzultantka a věnuje se přednáškám a školení soft skills.
Jiří Kunz
Majitel a jednatel společnosti CSI Logistics. V logistice působí již přes dvacet let na pozicích od supervizorských po manažerské. Spolupracoval na logistických projektech se středně velkými společnostmi i nadnárodními korporacemi (P&O Trans European, BLG Logistics, Menlo Worlwide Logistics, DB Schenker či Kraft Foods).Je držitelem certifikátu ICV Logistika v praxi – suply chain. Absolvoval několik logistických stáží v zahraničí. Své bohaté zkušenosti předává formou kurzů založených na komunikaci, propojení teorie s praxí a reálném využití v pracovním procesu klienta.
Ing. Zdeněk Sýkora
Zdeněk je projektovým manažerem společnosti SEFIRA zaměřující se na projekty pro klíčové zákazníky v oblasti integrací, paperless řešení a digitální důvěry. Za svou desetiletou praxi realizoval řadu významných projektů jako je migrace aplikací společnosti ČEZ na novou infrastrukturu, centralizace dokumentů v rámci skupiny VIG nebo zavedení bezpapírové personalistiky ve společnosti Kooperativa.
Kateřina Horynová
Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu.Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu. Je zakladatelkou a spolumajitelkou agentury Event Arena, která byla založena v roce 2000. Zároveň zastává pozici ředitelky produkce. Její hlavní náplní práce je supervize akcí a projektů, kreativní návrhy řešení eventů a komunikace s klienty. Podílí se na všech významných zakázkách společnosti. Mezi její klienty patří například ČSOB, Telefónica, Partners, Česká spořitelna, Seznam.cz, Novartis a řada dalších. Vystupuje a přednáší na odborných akcích týkajících se Event Managementu od roku 2011.
Ing. Martin Krejčí
Martin Krejčí vystudoval FSI ČVUT v Praze obor řízení jakosti a metrologie.Pracoval jako představitel vedení pro kvalitu v oblasti dodavatelů automobilového průmyslu, později jako poradce a lektor v poradenské společnosti. Dlouhodobě se věnuje poradenství v oblastech systémů managementu kvality, životního prostředí, bezpečnosti práce, energetiky spotřebního řetězce dřeva. Věnuje se výchově a vzdělávání podnikových pracovníků v oblasti kvality, ekologie, energetiky, BOZP, systémů řízení a auditů a je také leadauditorem mezinárodní certifikační společnosti v těchto oblastech.