Mgr. Michaela Machálková

Je advokátkou v advokátní kanceláři MT Legal s.r.o., advokátní kancelář, kde se zabývá veřejným zadáváním, veřejnou podporou, dotačními programy jakož i ochranou osobních údajů včetně GDPR. Zkušenosti s právem veřejných zakázek získala na Státním fondu životního prostředí, které následně zúročila během svého působení v Českém rozhlase. Je jedním z právníků, kteří zpracovávají rozhodnutí do aplikace Lexikon Veřejných Zakázek. Dále je autorkou řady odborných článků, akreditovaného vzdělávacího kurzu Veřejné zakázky pro začátečníky a Veřejné zakázky malého rozsahu (vše Lexikon Veřejných zakázek), jakož i spoluautorkou komentáře k zákonu o zadávání veřejných zakázek.

Další autoři

Ing. Radovan Mužík, MBA

Problematikou fleet managementu se zabývá 19 let na lokální i mezinárodní úrovni.V letech 2000-2010 působil jako Partner pro automobilový trh v globální analytické a poradenské firmě. V roce 2011 založil společnost Fleet Partners, která pomáhá českým firmám v optimalizaci nákladů na jejich mobilitu. Je autorem projektu AutaProFirmy, který přibližuje důležité know-how fleet managementu i středním a menším firmám. Soustředí se na problematiku TCO (řízení mobility podle celkových nákladů). Radovan studoval na FJFI ČVUT, obor jaderné inženýrství. V roce 2003 absolvoval studium MBA na Sheffield Hallam University.

Pavel Kohout

Pavel Kohout pracuje na finančních trzích od roku 1993, pomáhal vybudovat největší české finanční impérium, jako jediný český ekonom předpověděl měnovou krizi v roce 1997, navrhl první tři lucemburské fondy v české koruně, publikoval několik populárních knih o financích a ekonomii.Byl  poradcem ministrů financí. V současnosti je členem komise expertů Národní ekonomické rady vlády –NERV.

Květoslava Novotná

Květoslava Novotná je daňovou poradkyní a zároveň majitelkou účetní firmy. Má mnohaleté zkušenosti jako lektorka účetní a daňové problematiky.

Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA

Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA, vystudovala pedagogiku, psychologii a učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě Ostravské university a posléze studium pro vedoucí pedagogické pracovníky a CEMI MBA Studies v Praze. Působila jako učitelka na 1. stupni a učitelka českého jazyka a matematiky na 2. stupni ZŠ. Vykonávala funkci ředitelky školy a školní inspektorky. Byla hodnotitelkou a zpravodajkou projektů OPVK a OP VVV. Věnuje se publikační činnosti a managementu. 

Mgr. Vojtěch Kadlubiec, Ph.D.

Vojtěch Kadlubiec je odborníkem na pracovní právo a působí jako interní pedagog a vědecký pracovník na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.Po absolvování magisterského studia v oboru Právo a právní věda na Právnické fakultě Masarykovy univerzity ukončil na téže fakultě v roce 2019 také prezenční doktorský studijní program v oboru Pracovní právo, když úspěšně složil státní doktorskou zkoušku a obhájil disertační práci na téma „Zdravotní nezpůsobilost zaměstnance k výkonu práce a právní povaha lékařských posudků“. Mimo to působí v advokátní kanceláři, zabývá se studiem právní úpravy pracovněprávních vztahů v Polské republice a publikuje odborné vědecké i praktické články a monografie s tématikou související s regulací výkonu závislé práce, zejména pokud jde o nahrazování majetkové a nemajetkové újmy způsobené pracovním úrazem či nemocí z povolání a o problematiku okolo zdravotní způsobilosti zaměstnance k výkonu práce a jejího posuzování. Články autora se objevily např. v časopisech Právní rozhledy, Právník, Práce a mzda či Časopis pro právní vědu a praxi. Zabývá se také poradenskou a komerční lektorskou činností.

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.