Mgr. Marie Šebelová
Marie Šebelová je advokátkou zaměřující se na právo reklamní, autorského a právo osobních údajů.
Poslední tři roky se také v praxi intenzivně věnuje cizineckému právu. Publikovala například v časopisech Marketing & Media, Strategie či Trend marketing a je autorkou publikace Autorské právo.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Zdeněk Sýkora
Zdeněk je projektovým manažerem společnosti SEFIRA zaměřující se na projekty pro klíčové zákazníky v oblasti integrací, paperless řešení a digitální důvěry. Za svou desetiletou praxi realizoval řadu významných projektů jako je migrace aplikací společnosti ČEZ na novou infrastrukturu, centralizace dokumentů v rámci skupiny VIG nebo zavedení bezpapírové personalistiky ve společnosti Kooperativa.
Mgr. Adam Zbiejczuk
Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.
Mgr. Martin Winter
Ve své praxi se kromě ochrany osobních údajů zabývá především obchodním a korporátním právemMartin Winter působí jako advokát v Praze. Právní služby poskytuje předním českým a mezinárodním společnostem, a to jak v rámci nejrůznějších transakcí, tak i při každodenním výkonu podnikatelských aktivit jeho klientů.
Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA
Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA, vystudovala pedagogiku, psychologii a učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě Ostravské university a posléze studium pro vedoucí pedagogické pracovníky a CEMI MBA Studies v Praze. Působila jako učitelka na 1. stupni a učitelka českého jazyka a matematiky na 2. stupni ZŠ. Vykonávala funkci ředitelky školy a školní inspektorky. Byla hodnotitelkou a zpravodajkou projektů OPVK a OP VVV. Věnuje se publikační činnosti a managementu.
PhDr. Vojtěch Bednář
Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.Absolvoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.