Mgr. Leona Gergelová Šteigrová, Ph.D.

Leona je náměstkyně pro řízení sekce bydlení, výstavby a veřejného investování MMR.

Leona je náměstkyně pro řízení sekce bydlení, výstavby a veřejného investování MMR. V letech 2014-2022 působila jako vedoucí oddělení veřejných zakázek a odborný gestor projektu Odpovědné a později také Strategické zadávání veřejných zakázek. V letech 2003-2011 také řídila odbor pro záležitosti EU na MŠMT.

Další autoři

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.

Bc. Lenka Vídeňská

V oblasti školství pracuje přes 20 let, většinu tohoto času jako ekonomka v základní škole. V současné době vede účetní firmu, která se zabývá zpracováním účetnictví a mezd pro školské příspěvkové organizace. Jako daňový poradce poskytuje poradenství v oblasti účetnictví, mezd a daní příspěvkovým organizacím a řadu let tato témata i lektoruje.

PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D.

Kateřina Jančaříková působí jako odborná asistentka katedry biologie a environmentálních studií a vedoucí Centra environmentálního vzdělávání a výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.Je autorkou řady publikací.

Mgr. Martina Bolčáková

Martina Bolčáková je právničkou AK AZ Legal.

Tomáš Volešák

Tomáš Volešák je revizní technik a OZO v prevenci rizik a požární ochrany.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.