Mgr. Josef Pojsl
Další autoři
Ing. Zdeněk Šenovský
V roce 1987 absolvoval VUT Brno, obor Přístrojová technika.Od roku 1996 se zabývá problematikou posuzování shody strojních zařízení, nejprve jako zaměstnanec ZPS Zlín, od roku 2004 jako OSVČ a od roku 2009 jako autorizovaný inspektor pro strojní zařízení TÜV SÜD Czech.
PhDr. Iva Ullrichová
Iva Ullrichová učila od roku 1991 na VŠE angličtinu v ekonomii a angličtinu v obchodním styku.Záhy se specializovala na angličtinu ve financích a účetnictví. Zároveň učila profesní odborníky Bankovního institutu finanční a bankovní angličtinu. Zkušenosti načerpala také na stážích ve Velké Británii, na University of West London. Vedla kurzy pro manažery významných firem. V současné době vyučuje angličtinu ve financích a účetnictví ve firmách a vzdělávacích agenturách. Pravidelně se zúčastňuje odborných seminářů, které pořádá Britská rada a Cambridge University Press.
kpt. Ing. Petr Michut
Petr Michut se jako expert v Technickém ústavu požární ochrany podílí na šetření příčin vzniku požárů.Vypracovává odborné posudky pro trestní i civilní soudy, vyhodnocuje korektnost a objektivitu stávajících znaleckých posudků, technických zpráv nebo revizí. Aktivně se podílí na výzkumu a vývoji ve forenzních vědách, které jsou součástí řešených projektů. Je interním auditorem v rámci managementu akreditované zkušební laboratoře. Jako revizní technik elektrických zařízení posuzuje a hodnotí revizní posudky z hlediska identifikace bezpečnostních rizik u zařízení instalovaného v prostoru požářiště. Je členem Unie soudních znalců, kde v rámci připomínkového řízení participuje na tvorbě legislativních předpisů. Aktivně publikuje a přednáší na mezinárodních konferencích či odborných seminářích.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".
Ing. Dagmar Fitříková
Dagmar Fitříková byla 10 let zaměstnána na Finančním ředitelství v Ostravě, v současnosti působí jako daňový expert ve společnosti ABC.TAXES.Od roku 1997 se soustavně věnuje lektorské činnosti zaměřené na oblast DPH. Je renomovanou autorkou četných publikací s daňovou tématikou, např. Uplatňování DPH - v EU a třetích zemích, Uplatňování DPH - v tuzemsku.
Poskytuje právní pomoc a finančně ekonomické poradenství ve věcech daní, odvodů, poplatků a jiných podobných plateb, jakož i ve věcech, které s daněmi přímo souvisejí.