Mgr. Jitka Jetlebová, ACC (ICF)

Jitka Jetlebová pracovala na vedoucích pozicích v americké nadnárodní petrochemické společnosti v oblasti Klientského centra pro Francii a Itálii, později v rámci Public Affairs a Komunikací pro ČR. Od roku 2009 se věnuje profesionálnímu koučování. Spolupracovala externě jako kouč i hodnotitel koučů s mezinárodní institucí NeuroLedership Group, s. r. o. Jako kouč měla také možnost pracovat se zahraničními klientkami z firem, jako jsou IBM, HP, Shell. Svoje vzdělání postupně rozšiřovala a v roce 2012 získala titul ACC (Associate Certified Coach), mezinárodní titul pro kouče od International Coach Federation, U. S.

V roce 2013 založila JJ Coaching, s.r.o. z potřeby posunout se dál, a mít tak možnost pozitivně přispět k osobnímu rozvoji majitelů firem a korporátních klientů, se zaměřením na výkonnost jejich týmů a osobní motivaci.

Další autoři

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací.Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Mgr. Markéta Fáberová

Od roku 2014 pracuje jako marketingový manažer na volné noze. Mezi její klienty patří drobní živnostníci, malé a střední firmy i velké korporace.Po studiích marketingové a sociální komunikace na Baťově univerzitě ve Zlíně pracovala jako marketingový manažer obchodního centra. Starala se o jeho mnohamilionový rozpočet a zároveň pomáhala malým obchodům, aby obstály ve velké konkurenci. Podobnou zkušenost získala u Bílých Tygrů Liberec, kde partnerům klubu pomáhala s přípravou jejich efektivní prezentace. Více informací na www.marketting.cz nebo https://www.linkedin.com/in/marketa-faber/.

JUDr. Lukáš Slanina

Advokát specializovaný na právní podporu realitních kanceláří a makléřů při jejich práci. Jeho tým v advokátní kanceláři ARROWS zpracoval přes 5000 realitních obchodů a řešil téměř 100 sporů mezi realitními zprostředkovateli a klienty. Je vedoucím autorského kolektivu připravovaného komentáře realitního zákona pro nakladatelství Leges. Pravidelně školí právo pro realitní makléře. Vedle toho vede seminář na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a působí jako zkoušející u advokátních zkoušek.

Ing. Ilona Součková

Ilona Součková je vedoucí oddělení metodiky a výkonu daně z příjmů právnických osob MF ČR.Ilona Součková pracuje v daňové oblasti 30 let, ve vedoucích funkcích 20 let. Podílí se na přípravě a zpracování návrhů zákonů a dalších právních předpisů v oblasti daně z příjmů právnických osob ve spolupráci s příslušným legislativním odborem, metodicky řídí a koordinuje výměnu informací mezi daňovou správou a dalšími orgány státní správy.

Mgr. Jan Tábořík

Jan Tábořík poskytuje svým klientům z řad malých a středních podniků i významných korporací a nadnárodních skupin komplexní právní služby zejména v oblasti občanského, obchodního a finančního právaSvým klientům asistuje v oblasti smluvní agendy, sporné agendy a v době neustále vzrůstající legislativní zátěže zejména v oblasti souladu s právními předpisy (compliance). V oblasti GDPR se zaměřuje na komplexní poradenství zejména malým a středním podnikům. Za zásadní hodnoty považuje vysokou odbornost, silný znalostní základ, jakož i schopnost přizpůsobení řešení konkrétním požadavkům klienta a okolnostem případu.