Mgr. Bc. Václav Smetana
Václav Smetan je advokátem v advokátní kanceláři Weinhold Legal, kde se specializuje zejména na korporátní právo, oblast banking and finance a právo duševního vlastnictví.
Je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a bakalářského oboru Právo a podnikání na Vysoké škole ekonomické v Praze. V rámci ročního studijního programu studoval rovněž na Právnické fakultě Freie Universität v Berlíně.
V advokátní kanceláři Weinhold Legal působí od roku 2012, od roku 2016 jako advokát.
Další autoři
Ing. Tomáš Raška
Tomáš Raška je dlouholetý úspěšný obchodník v oblasti FMCG, má zkušenosti s vyjednáváním s velkými a dominantními zákazníky. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2004. Kursy vede velmi poutavou, praktickou a účinnou metodou, která vám přinese v praxi použitelné a efektivní metody vyjednávání.
Ing. Mgr. Jiří Svoboda
Jiří Svoboda je lektorem, koučem, poradcem, VŠ pedagogem a IT odborníkem.Má odborné pedagogické, technické i humanitní vzdělání. Vyučuje na Karlově universitě. Má dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním dospělých, především v oblasti informační techniky, mezilidských vztahů a komunikace. Působí ve státní správě i v soukromé sféře.
Roku 1998 se stal Microsoft Certified Professional a od roku 2005 působí jako ECDL tester. Od roku 1997 pracuje jako OSVČ v oboru počítače, vzdělávání, mezilidská komunikace.
Mgr. Eva Čadová
Eva Čadová pracuje jako speciální pedagožka ve speciálně pedagogickém centru Kociánka v Brně.
Mgr. Karel Huneš
Pan Karel Huneš je advokátní koncipient u firmy ARROWS advisory group. Specializuje se na stavební právo a development a zároveň také na samosprávu.
Ing. Slavomír Černý
má za sebou budování mezinárodní komunity na kampusu ČVUT. Sedm let pracoval v oblasti logistiky ve ŠKODA AUTO. Nyní se věnuje projektu Dovychovat.cz, v rámci kterého vytváří úspěšné webináře s využitím prezentačního nástroje Prezi, které vidělo už více jak 30 000 lidí.
Michal Fiala
Svým klientům pomáhá těžit z Facebook a Instagram reklamy maximum. Měsíčně spravuje účty s celkovým budgetem v jednotkách set tisíců korun, což mu dává dostatečný prostor zkoušet nové praktiky a postupy, které posléze učí na školeních. Krom reklam v ČR má zkušenosti s nastavováním kampaní v GB, RU a US. Kariéru v agentuře před několika lety úspěšně vyměnil za volnou nohu. Letos se chystá odstartovat novou kariéru digitálního nomáda, kterou započne koncem roku na Bali.