Martin Potužák
Vede v Ipsosu tým měření kvality služeb a customer experience (CEM).
Od roku 2004 se specializuje na průzkumy metodou mystery shoppingu a na aplikaci navazujících opatření. Za svou více než desetiletou praxi získal zkušenosti s projekty v různých oborech od bankovnictví, pojišťoven přes automotive, energetiku až po retail.
Další autoři
Pavel Soukup
Pavel Soukup začínal jako chemik v ČSAV; jako bezpečnostní technik působí od roku 1985.Šest let vykonával funkci ředitele příspěvkové organizace a deset let vedl vlastní soukromou uměleckou školu. Od roku 2001 působí jako poradce pro ředitele v oblasti BOZP a PO (specializace na školská zařízení v úrazové prevenci, a zvláště na MŠ a ZŠ), jako odborně způsobilá osoba (OZO) v oblasti prevence rizik, požární technik a koordinátor BOZP pro staveniště.
Ing. Vladimír Volko
Lektor, konzultant kouč. Hlavní činností je poradenství v oblasti zvyšování výkonnosti podniku v řadě oblastí managementu. Poradenská praxe od roku 1997 v řadě oblastí pro klienty z: automotive, strojírenství, plastikářství, strojní a záměčnická výroba, stavebnictví či služby. Zkušenosti jako top manger výrobní firmy. Spoluvlastník poradenské firmy VI - Value Innovation, s.r.o.Odborně se věnuji zejména následujícím oblastem: Lean production systems & process optimalization, Quality management & Manufacturing Management Systems, Project management, Risk management & Economics and Financial Management a další.
Bc. Zdeňka Salačová
Zdeňka Salačová je vedoucí oddělení kontroly při Okresní správě sociálního zabezpečení.
Ing. Jan Tichý, Ph.D.
Od roku 2002 působí jako odborný asistent na Fakultě dopravní ČVUT v Praze, kde vyučuje předměty zaměřené na ekonomiku dopravy, zejména pak na kalkulace nákladů dopravy ve vazbě na financování veřejné dopravy.V současnosti též spolupracuje s ČESMAD Bohemia, SAČM a dalšími subjekty. Od roku 2004 působí též jako IT analytik ve společnosti ČSAD Praha holding a.s. Od roku 2013 je předsedou IODA, z.s.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".