kpt. Marek Kříženecký, Bc.
Kpt. Marek Kříženecký je absolventem FBI VŠB-TU Ostrava - obor Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu.
Od roku 2013 je příslušníkem HZS Královehradeckého kraje. Zprvu působil jako mokrý hasič sloužící na centrální stanici Hradec Králové. V roce 2015 přestoupil na služební místo vrchní komisař – kontrolní činnost. Zároveň je vyšetřovatelem požárů HZS Královehradeckého kraje a konzultantem předkládaných dokumentací zdolávání požárů a autor metodické pomůcky pro zpracování dokumentace zdolávání požárů na území Královehradeckého kraje.
Další autoři
Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.
Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací.Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.
JUDr. Lenka Matochová
Je právničkou Odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR.Právu zadávání veřejných zakázek se nejprve věnovala ve státní správě a v advokacii, nyní působí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorkou zákona o zadávání veřejných zakázek.
Ing. Roman Řezáč
Vedoucí inspektor TIČR pobočky v Hradci Králové. Je předním odborníkem na tlaková zařízení a členem představenstva ATZ.
Ing. Martina Ježková
Martina Ježková vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze, obor marketing a management potravinářských výrob. Během studií psala populárně naučné články o potravinách a zdravé výživě, poté ve státní správě pracovala na odborech komunikace a jako tajemnice ředitele kabinetu ministra (MZe).Nyní je stálou externí spolupracovnicí měsíčníků Poradce ředitelky mateřské školy a Průvodce společným vzděláváním. Je lektorkou Centra pro talentované dětí, také je lektorkou metody FIE (Feuersteinova instrumentálního obohacování), nejpropracovanějšího systému pro rozvoj dovedností myslet a učit se.