Kolektiv autorů
Další autoři
JUDr. Simona Bílá, Srníková
JUDr. Simona Bílá Srníková vystudovala Právnickou fakultu univerzity Karlovy.Po absolvování praxe justičního čekatele působila sedm let jako soudce okresního soudu se zaměřením na občanské a rodinné právo. Počínaje od roku 2007 je samostatnou advokátkou a od ledna 2009 rovněž akreditovanou mediátorkou Asociace mediátorů ČR. V roce 2008 absolvovala Komplexní výcvik mediace (AMČR) a v roce 2009 Výcvik mediace spotřebitelských sporů. Následně působila jako mediátor spotřebitelských sporů v rámci Projektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pořádanému Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR, Rozhodčím soudem při Hospodářské a Agrární komoře ČR, Asociací mediátorů ČR a Spotřebitelskými sdruženími. V roce 2012 absolvovala Kurs mediace pořádaný Českou advokátní komorou a od roku 2014 je zapsána v seznamu mediátorů vedeném Ministerstvem spravedlnosti ČR.
Petr Vančura
Od roku 2012 působí ve Special Service International Praha jako IT administrator.Má starosti řízení service desk, administraci systémů MS Windows Server 2008/2012/2012R2, plánování a rozvoj IT infrastruktury společnosti.
Lenka Baková
Má za sebou 7 let konzultační, koučovací a lektorské praxe a 15 let praxe v nadnárodních organizacích a českých společnostech. Působila na manažerských pozicích a vedla týmy mimo jiné také ve strojírenské výrobě. Věnuje se řízení týmu, manažerským dovednostem, výrobnímu managementu i metodě KAIZEN, která se zaměřuje na postupné a neustále zlepšování procesů ve výrobě atd.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.