JUDr. Zdeněk Kučera, Ph.D.

JUDr. Zdeněk Kučera, Ph.D. je advokátem působícím v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze a spoluvede celofiremní praxi práva ICT.

Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. Věnuje se i otázkám nových technologií a řešitelem projektu Právní aspekty virtuální a rozšířené reality TAČR. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Pro tuto oblast jej doporučuje například i žebříček Chambers Europe.

Další autoři

Stanislav Hladík

Od roku 2007 působí v bezpečnostní agentuře Special Service International (SSI) – v současné odbě na pozici produktového specialisty bezpečnostních služeb.Má na starosti organizaci a řízení chodu zakázek v celé šíři spektra společnosti, a to s působností nejen v rámci ČR. Věnuje se plánování, přípravě provozu, řízení převzetí a chodu nových zakázek, tvorbě metodických postupů a směrnic pro činnost pracovníků ostrahy, tvorbě plánů pro řešení bezpečnostních krizových situací včetně evakuace apod. Je zodpovědný za chod zakázek v regionu Morava (Brno – Olomouc – Ostrava – Břeclav) v celé šíři působnosti SSI (fyzická ostraha, technické prostředky, detektivní služby, poradenství, eventy…). Podílel se na přípravě a organizaci velkých eventových zakázek (koncert Hlas Česko-Slovenska v FNK Ostrava, dílčí akce pořádaná partnerem MFF Karlovy Vary, koncert a autogramiáda Superstar 2013 v OC Olympia Teplice).

Antonín Šefčík

V uplynulých dvaceti letech se podílel na zavádění opatření v oblastech managementu bezpečnosti informací, ohodnocení aktiv, klasifikace dokumentů a informací, řízení fyzické bezpečnosti a bezpečnosti prostředí, bezpečnosti lidských zdrojů, řízení právních vztahů z hlediska bezpečnosti a krizového a havarijního plánování.V posledních patnácti letech projektově řídí projekty zavádění ISMS a implementaci bezpečnosti v informačních a komunikačních systémech. Je držitelem certifikátů Lead auditor ISMS dle ISO/IEC 27001, Lead auditor SMS dle ISO/IEC 20000 a je držitelem certifikátu PRINCE2 pro oblast projektového řízení.

JUDr. Ladislav Jouza

Ladislav Jouza absolvoval Právnickou fakultu UK v Praze. Dlouhodobě se specializuje na pracovní právo a kolektivní vyjednávání. Několik let působil v pracovněprávním úseku Ministerstva práce a sociálních věcí. Jako člen pracovní komise Legislativní rady vlády se podílel na všech zásadních novelách pracovněprávních předpisů, zejména zákoníku práce.V současné době je členem komise MPSV k přijímání opatření proti nelegální práci cizinců a pracovní skupiny ministerstva k legislativním opatřením v agenturním zaměstnávání. Má širokou publikační a pedagogickou činnost v oblasti pracovního práva a personální práce, je autorem různých právních rad i metodických článků v právnických i neprávnických časopisech. Za přínos teorii i praxi v oblasti pracovního práva mu byla v roce 2006 udělena bronzová medaile profesora Randy.

Ing. Vladimír Voldřich

Vladimír Voldřich je vedoucí oddělení, zástupce ředitele odboru územního plánování na Ministerstvu pro místní rozvoj.Podílel se na pořizování územních plánů pro obce v okrese Praha-Západ, vyvlastňování pozemků pro veřejně prospěšné stavby, zejména pak stavby 512 pražského okruhu, a na správních činnostech, které vykonává obecný stavební úřad. Dnes se věnuje především stavebnímu právu, zejména pak územnímu plánování.

Jan Baxa

Jana Baxa je vedoucí Asset Managementu společnosti CA Immo Czech Republic, využívá více než desetileté zkušenosti se správou komerčních budov.Ze své praxe ví, že problémy či požadavky jednotlivých nájemců se musí propojit s možnostmi budovy a schopnostmi její správy. Zaměřuje se na polohové aspekty budov, jejich šetrném provozování a také vestavbami nájemců i samotným provozováním a údržbou vnitřních prostor budov. Jednotlivec je tím nejdůležitějším v budově a převážně na jeho výkonu závisí i obchodní výsledky firem. Budova by svojí schránkou a technologiemi měla nabídnout dlouhodobě kvalitní prostředí umožňující lidem v ní trávit několik tisíc hodin ročně.

Ing. Tomáš Lank

Tomáš Lank je odborníkem na nakládání a obchod s odpady. Je absolventem Fakulty životního prostředí UJEP v r. 2004, vzdělání dokončil v oboru Odpadové hospodářství. Získal odbornou způsobilost jako bezpečnostní poradce pro ADR, je certifikovaný vzorkař a podílel se na sanačních zakázkách jako technický dozor investora či zakázky přímo realizoval. Od roku 2019 působí jako odborný asistent a spoluzajišťuje výuku předmětů zaměřených na nakládání s odpady, druhotnými surovinami a cirkulární ekonomiku na Fakultě životního prostředí UJEP.