JUDr. Ing. Bohumír Štědroň, Ph.D., LL.M.

Další autoři

RNDr. Jaromír Pohanka

výkonný sekretář ARTAV (Asociace rozúčtovatelů nákladů na teplo a vodu)

Pavel Křepelka

Pavel Křepelka se zaměřuje na odstraňování předvídatelných, ale nevyhnutelných bariér v růstu úspěšných společností. Využívá know-how FOUR DECISIONS na základě certifikace mezinárodní koučingové společnosti Gazelles International. Přináší jednoduché, praktické a ihned realizovatelné know-how a nástroje pro podnikání a růst.

Mgr. Petra Boušková

Petra Boušková je specialistka zahraniční zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí, řeší zaměstnávání zahraničních občanů na území ČR, podílí se na metodickém řízení Úřadů práce v této oblasti.

Ing. Lenka Capoušková

Lenka Capoušková se věnuje technologii certifikátů a certifikačních autorit řadu let, nejprve ve funkci produkt managera projektu Certifikační autority I.CA v rámci PVT, a.s., po založení společnosti První certifikační autorita, a.s., pracovala jako její ředitelka do října 2004.Současně také působila jako místopředseda představenstva společnosti. Nyní působí ve společnosti v pozici obchodního ředitele pro mezinárodní obchod. Dále pak zastává pozici místopředsedy představenstva D. Trust Certifikačné autority, a.s., partnerské společnosti poskytující certifikační služby na Slovensku.

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.