JUDr. Alena Huťanová
Alena Huťanová po absolvovaní práva na univerzite získala pracovnú pozíciu podnikovej právničky, poradcu riaditeľa, neskôr sa uplatnila ako vedúca personálneho oddelenia na ústrednom orgáne štátnej správy SR, vo viacerých bankách i vo výrobnej spoločnosti.
V súčasnosti je konateľkou spoločnosti, ktorá sa venuje personálnemu poradenstvu a pracovnému právu a špecialistkou na oblasť vysielania pracovníkov do zahraničia a zamestnávania cudzincov v SR.
Další autoři
Ing. František Šalanda
František Šalanda vystudoval Fakultu řízení VŠE v Praze, obor vědeckotechnické informace.Po pěti letech práce v Evropském informačním středisku Karlovy univerzity ve funkci informačního specialisty se stal vedoucím oddělení databází a on-line služeb. Zde se podílel na několika projektech UNESCO v oblasti informatiky. Po roku 1989 pracoval na Britském velvyslanectví v Praze pro vládní Know-how fond, jehož cílem byla podpora rozvoje prioritních oblastí pro rychlý rozvoj tržní ekonomiky. Kromě toho zde působil i jako poradce pro informační technologie. Od roku 1995 byl ředitelem marketingu ve společnosti Albertina data, s.r.o. a byl zodpovědný za péči o nejvýznamnější klienty společnosti, obchodní partnery a smluvní dodavatele dat.
Tomáš Bezouška
Tomáš Bezouška je presidentem Institutu pro správu dokumentů, odborného spolku zaměřeného na rozvoj a propagaci dobrých postupů spisové služby a správy dokumentů předevšm v organizacích veřejné správy. Jako zástupce Institutu se podílí na úpravách spisovenské legislativy v pracovní skupině Ministerstva vnitra, je spoluautorem Metodického návodu pro kontrolu eSSL, publikuje a přednáší k tématům spisové služby, eGovernmentu a kybernetické bezpečnosti. Působní rovněž jako hlavní metodik poradenské společnosti INADVISORS.
Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Ing. Ladislav Šiška, Ph.D. vystudoval obory Finance a Účetnictví a finanční řízení podniku na Vysoké škole ekonomické v Praze.Ing. Ladislav Šiška, Ph.D. vystudoval obory Finance a Účetnictví a finanční řízení podniku na Vysoké škole ekonomické v Praze. Po studiích působil pět let jako daňový poradce v advokátní kanceláři Kocián Šolc Balaštík, kde se soustředil na oblast účetnictví a daně z příjmů právnických osob. V rámci daňových auditů u klientů měl příležitost nahlédnout do souvislostí vnitřního chodu jejich organizací. Doktorská studia absolvoval na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde dodnes působí na katedře podnikového hospodářství jako vyučující předmětů controlling a manažerské účetnictví. Zároveň je odborným asistentem na katedře manažerského účetnictví VŠE v Praze. Pravidelně vystupuje na tuzemských i mezinárodních konferencích. Současně působí jako zkušební komisař Institutu certifikace účetních pro předmět Manažerské finance. Odborně se zaměřuje zejména na problematiku měření výkonnosti podniků, řízení likvidity a nehmotných aktiv.
Mgr. Lenka Polášková
Lenka Polášková je specialistkou na problematiku předškolní výchovy a vzdělávání s mnohaletou pedagogickou a lektorskou praxí. V minulosti spolupracovala například s Českou školní inspekcí jako expertní posuzovatelka, přizvaná osoba pro inspekční činnost ve školách nebo s Výzkumným ústavem pedagogickým.Působila jako metodička asistentů pedagoga a školních asistentů. Dlouhodobě se specializuje na oblast výkladu školského zákona a souvisejících právních předpisů, oblast managementu škol a školní dokumentace, projektů v MŠ, aplikace inkluzivního vzdělávání v prostředí MŠ a na problematiku osobnostního rozvoje učitelů MŠ. Je držitelkou mezinárodního ocenění eTwinning label za projekt "Moje město, moje škola". V rámci magisterského studia se specializovala na oblast propagace a využití nástrojů marketingové komunikace v praxi škol. Je autorkou řady odborných publikací pro pedagogické pracovníky, například publikace Manuál pro zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole a článků v časopisech Poradce ředitelky mateřské školy a Průvodce společným vzděláváním.
Ing. Radek David, ALog.
Ing. Radek David, ALog. je odborným konzultantem a projektovým manažerem pro oblast logistiky u firmy LOGICON partner s.r.o.Je zakládající člen Komory logistických auditorů. Manažerské zkušenosti získal v pozicích jednatele společnosti KONPRO, vedoucího ostravské pobočky IMADOS Logistic a v roli vedoucího odboru logistiky České pošty. Jeho specializací je oblast řízení zásob, nákup, logistický audit, dynamická simulace a reengineering logistických procesů. Publikoval odborné články v časopise Logistika.
Patrik Khudhur
Patrik Khudhur má několikaletou novinářskou praxi z oboru ICT (Informačních a komunikačních technologií).Vystudoval střední školu se zaměřením na IT ve Švédsku. V roce 2006 stal členem redakce časopisu ComputerWorld. Dva roky poté přešel do časopisu Business World, který je rovněž vydáván pod hlavičkou renomovaného vydavatelství IDG Czech.
Aktuálně má Patrik Khudhur pod svým patronátem web časopisu Business World, pracuje jako mediální konzultant, recenzuje herní tituly a hardware, píše pro pestrou škálu, převážně IT a ekonomických, titulů.