Jiří Charvát

Jiří Charvát je osobou odborně způsobilou v prevenci rizik i PO, revizní technik hasicích přístrojů a hydrantových systémů.

Při své praxi se účastnil jako OZO v BOZP na menších stavbách, přestavbách větších i menších stavebních společnostech. Je držitelem certifikátu Koordinátor BOZP.  V současné době pracuje jako hlavní koordinátor BOZP na stavbě, řídí a koordinuje bezpečnou práci ostatních dodavatelů.

Další autoři

PhDr. Irena Hajzlerová

Irena Hajzlerová působí jako ředitelka a archivní inspektorka Státního okresního archivu Karviná.Je autorkou vyhledávané publikace Spisová služba ve školské praxi. Nově začala spolupracovat na aktualizacích publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru Nakladatelství Forum. Mezi její další publikační počiny patří naučná kniha Karviná. Věnuje se také lektorství v oblasti spisové služby a archivnictví, a  to zejména v oblasti státní správy, samosprávy a školských institucí.

Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Vladimíra Lovasová působí na katedře psychologie FPE ZČU v Plzni, kde vyučuje předměty: základy psychopatologie pro učitele, sociální psychologie, základy psychodiagnostiky a psychologie rodiny. Je autorkou, či spoluautorkou tří monografií a řady odborných článků. V rámci projektové činnosti je kontinuálně v kontaktu s učiteli i žáky všech stupňů škol. Spolupracuje s komerčními subjekty, kde se věnuje analytické a lektorské činnosti a zajišťuje supervizi pro veřejnou a státní správu.

PhDr. Veronika Blaho Vitošková, Ph.D.

Veronika Blaho Vitošková vystudovala na PedF UK obor Psychologie – speciální pedagogika. Čtyři roky pracovala v neziskové organizaci podporující rodiny s dětmi se zdravotním postižením, šest let jako školní psycholožka a vedoucí poradenského pracoviště na pražském gymnáziu.Vyučuje na PedF Univerzity Karlovy v Praze ve specializačními studiu výchovného poradenství a v Ústavu profesního rozvoje pracovníků ve školství. Provozuje též vlastní poradenskou praxi.

PhDr. Michal Kolář

Michal Kolář je přední český etoped a psychoterapeut. Řešením školního násilí a šikanování se zabývá více než třicet let. Vytvořil původní teorii, diagnostiku a léčbu školního šikanování. Realizoval první celonárodní výzkum výskytu šikanování na základních školách v ČR (2001). Vytvořil a ověřil Český školní program proti šikanování, který má nejlepší výsledky na světě.Odborně garantoval projekt MIŠ - Minimalizace šikany (2005-2007). Problematiku školního násilí a šikanování přednáší na vysokých školách. Spolupracuje s Mezinárodní a Evropskou observatoří školního násilí, první nevládní organizací v USA Beyondbullies (beyondbullies.org), Ministerstvem školství ČR, Českou školní inspekcí a dalšími institucemi. Dlouhodobě se snaží uspokojovat zájem pedagogů a dalších odborníků o výcvikové kurzy zaměřené na prevenci tohoto destruktivního fenoménu. Kromě toho poskytuje konzultace, supervize a poradenskou službu. Je autorem několika knih a publikací k této problematice: Skrytý svět šikanování (1997, 2000), Bolest šikanování (2001, 2005), Násilí a šikanování (2005), Nová cesta k léčbě šikany (2011), Výcvik odborníků v léčbě šikany (2013) atd. Publikuje v odborných a populárních časopisech.

Ivo Drábek

Vedoucí oddělení energetických služeb a Key Account Manager ve společnosti BUILDSYS, a.s.

Jan Talášek

Jan Talášek je manažerem CAFM a odborným konzultantem se specializací na softwarovou podporu facility managementu a dílčí oblasti, jako je sběr dat a tvorba pasportizačních dat.Dále se zaměřuje na metodickou podporu značení a kódování a na integrační vazby mezi CAFM, dalšími informačními systémy a grafickou prezentací ve formátech CAD a GIS. Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA CZ a působil také jako člen jejího představenstva. Je držitelem certifikátu facility manažer, získaného na VŠE Praha a znalcem v oboru oceňování nemovitostí, získaném na Institutu Franka Dysona – Vysoké školy realitní v Brně. Přednáší na řadě vysokých škol problematiku SW podpory facility managementu. Pravidelně vystupuje se zkušenostmi ze zavádění CAFM systémů na odborných konferencích a seminářích. O zkušenostech se SW podporou se rovněž dělí s posluchači několika akreditovaných kurzů v ČR.