Ing. Tomáš Raška

Tomáš Raška je dlouholetý úspěšný obchodník v oblasti FMCG, má zkušenosti s vyjednáváním s velkými a dominantními zákazníky. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2004. Kursy vede velmi poutavou, praktickou a účinnou metodou, která vám přinese v praxi použitelné a efektivní metody vyjednávání.

Další autoři

Mgr. Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a na ochranu duševního vlastnictví.  Za svou praxi již proškolila přes 10 tisíc začínajících i zkušených podnikatelů ve výše uvedených oblastech. V oblasti GDPR často řeční na akcích určených pro odborníky i laiky, je autorkou řady článků k této problematice, jak v právně, tak podnikatelsky a marketingově zaměřených médiích. V advokátní praxi pomohla nastavit firemní procesy v oblasti zpracování osobních údajů více než osmdesáti českým i zahraničním subjektům.

Ing. Petr Macek

Petr Macek je specialistou na internetový marketing a má široké praktické zkušenosti ze zákaznických projektů propagujících služby a produkty firem na internetu.Pravidelně přednáší na školeních pro obchodní spolky (např. hospodářské komory) a je zkušeným lektorem i v oblasti firemního vzdělávání. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně a projektové řízení na Technologické univerzitě v australském Sydney. Má mezinárodní zkušenosti z pracovních pobytů v Irsku, Rusku a Austrálii.

Mgr. Eva Čadová

Eva Čadová pracuje jako speciální pedagožka ve speciálně pedagogickém centru Kociánka v Brně.

Mgr. Ondřej Brychta

Ondřej Brychta působí při Odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR.Mezi lety 2008 až 2012 pracoval v oddělení zahraniční zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí ČR, v roce 2012 pak nastoupil do oddělení koncepcí a analýz Odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR, kde působí dodnes. V rámci své činnosti se zaměřuje především na pracovní migraci občanů tzv. třetích zemí do České republiky.

Martin Potužák

Vede v Ipsosu tým měření kvality služeb a customer experience (CEM).Od roku 2004 se specializuje na průzkumy metodou mystery shoppingu a na aplikaci navazujících opatření. Za svou více než desetiletou praxi získal zkušenosti s projekty v různých oborech od bankovnictví, pojišťoven přes automotive, energetiku až po retail.

Pavel Srnský, MUDr.