Ing. Ondřej Ječný
Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.
Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje.
Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje.
meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020
Další autoři
Ing. Veronika Tomanová
Veronika Tomanová pracuje jako daňový specialista ve společnosti zabývající se nájmem a prodejem nemovitostí.Působila několik let v daňovém poradenství, jeden rok působila ve státní správě na Generálním finančním ředitelství jako metodik DPH. Kromě školicí činnosti v oblasti daní také publikuje odborné články pro laickou veřejnost.
Mgr. Petr Valenta, Ph.D.
Petr Valenta je pedagog a projektový manažer Národního pedagogického institutu ČR.
Mgr. Adam Novák, Ph.D.
Adam Novák je samostatným advokátem, který se ve své advokátní praxi zaměřuje především na právo životního prostředí, svobodný přístup k informacím a stavební právo. V těchto oblastech také pravidelně publikuje. Adam Novák rovněž působí v rámci Ústavu státu a práva AV ČR a díky své dřívější činnosti na Právnické fakultě Univerzity Karlovy má bohaté zkušenosti s přednáškovou činností.Adam Novák je samostatným advokátem, který se ve své advokátní praxi zaměřuje především na právo životního prostředí, svobodný přístup k informacím a stavební právo. V těchto oblastech také pravidelně publikuje. Adam Novák rovněž působí v rámci Ústavu státu a práva AV ČR a díky své dřívější činnosti na Právnické fakultě Univerzity Karlovy má bohaté zkušenosti s přednáškovou činností.
Michaela Antalíková
Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.