Ing. Michaela Beranová, Ph.D.
Michaela Beranová přednáší na VUT v Brně a Mendelově univerzitě v Brně a současně jako hostující lektor na univerzitách v rámci celé Evropy a v Ruské federaci.
Od roku 2007 působí ve společnosti Brno Business Center, spol. s r.o., která se orientuje na komplexní ekonomické poradenství.
Další autoři
PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Petra Bendová vystudovala Učitelství pro 1. stupeň a speciální pedagogiku na PdF UP v Olomouci (2003), kde také v roce 2006 získala titul Ph.D. v oboru Speciální pedagogika.Pracovala ve Speciálně pedagogickém centru Svítání, Pardubice, dále pak v MŠ, ZŠ a SŠ Daneta s.r.o. v Hradci Králové a v MŠ a ZŠ speciální NONA o.p.s., Nové Město nad Metují. V současné době působí jako odborný asistent na Katedra speciální pedagogiky a logopedie Univerzity Hradec Králové a jako logoped v LOGOPRIM, s.r.o., Hradec Králové.
Mgr. Janka Brezániová
Janka Brezániová je advokátkou v advokátní kanceláři Taylor Wessing, kde působí již pátým rokem. Je vedoucí pracovněprávního oddělení kanceláře a ve své praxi se zaměřuje především na oblast zaměstnávání, důchodů a mobility. Je zároveň spoluautorkou komentáře k novému občanskému zákoníku od nakladatelství C. H. Beck, 2017.
Jan Baxa
Jana Baxa je vedoucí Asset Managementu společnosti CA Immo Czech Republic, využívá více než desetileté zkušenosti se správou komerčních budov.Ze své praxe ví, že problémy či požadavky jednotlivých nájemců se musí propojit s možnostmi budovy a schopnostmi její správy. Zaměřuje se na polohové aspekty budov, jejich šetrném provozování a také vestavbami nájemců i samotným provozováním a údržbou vnitřních prostor budov. Jednotlivec je tím nejdůležitějším v budově a převážně na jeho výkonu závisí i obchodní výsledky firem. Budova by svojí schránkou a technologiemi měla nabídnout dlouhodobě kvalitní prostředí umožňující lidem v ní trávit několik tisíc hodin ročně.
Mgr. Jana Muroňová
Jana Muroňová pracuje na pozici PPC Product Manager ve firmě Poski.com.Zabývá se problematikou PPC reklamy na internetu. Do oblasti jejího zájmu spadá především PPC na dvou největších vyhledávačích v ČR – Seznam (Sklik) a Google (Adwords). Průběžně se také vzdělává v propagaci na sociální síti Facebook.