Ing. Jan Thorovský
Další autoři
Bc. Kateřina Nechanická, DiS.
Kateřina Nechanická je personalistka, podnikatelka a profesionální koučka s akreditací MŠMT ČR a ICF.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Spolupracuje s několika společnostmi jako externí HR konzultantka a věnuje se přednáškám a školení soft skills.
Mgr. Ildikó Kőrösiová
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátsky koncipientVzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátsky koncipient
Ing. Milan Bortel
Ing. Milan Bortel je zkušený odborník v oblasti Microsoft Office a posledních 16 let se živí jako lektor a konzultant.Milan Bortel své první školení vedl již v roce 2004. Jeho zaměření je Microsoft Office, Microsoft Project nebo MS SharePoint Server.
RNDr. Jiří Slouka, Ph.D.
RNDr. Jiří Slouka, Ph.D. se zabývá lektorskou činností v problematice metodiky EIA a sanace starých ekologických zátěží. Má také publikační a redakční zkušenosti.Absolvoval obory geologie na PřF UK, životní prostředí na Stavební fakultě ČVUT a technologie ochrany prostředí na VŠCHT v Praze. Má autorizaci EIA, konkrétně pro obor hydrogeologie, soudní znalec pro obory hydrogeologie a znečištění životního prostředí.
PhDr. Kristýna Titěrová
Působí jako programová ředitelka a vedoucí služeb pro pedagogy v rámci obecně prospěšné společnosti META, jež nabízí podporu pedagogům a školám, pokud se potýkají se specifickými potřebami dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ).Absolventka Filozofické fakulty UK v Praze, obor kulturologie. Podílela se na vzniku portálu www.inkluzivniskola.cz a vývoji vzdělávacích aktivit pro pedagogy v oblasti inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Vzdělávacím aktivitám, poradenství pedagogům a tvorbě a vývoji metodických materiálů se věnuje i nadále jako metodička a vedoucí služeb pro pedagogy. Dlouhodobě prosazuje inkluzivní opatření v oblasti vzdělávání dětí a žáků s OMJ. Od listopadu 2017 má na starosti i programové směřování organizace, networkové a advokační aktivity.