Ing. Hana Straková
Hana Straková je specialistka pro DPH, Ministerstvo financí ČR.
Další autoři
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog pro NPI ČR, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.
Ing. Bc. Radka Loja
Lektorka působí ve dvou oblastech - psychologické poradenství, koučink, rozvoj osobnosti a finanční účetnictví, konsolidace.Je spoluautorkou knihy Konsolidovaná účetní závěrka podle českých předpisů v příkladech, která vyšla v prosinci 2016, a spoluautorkou knihy Praktický manuál na použití hlavy, která vyjde v dubnu 2017. Vede přednášky na tato témata: konsolidace podle českých předpisů a IFRS, stress management, jak více využívat mozek, mindfulness, relaxační techniky, pozitivní a vizuální myšlení a další. Pracovala v auditorských firmách PricewaterhouseCoopers a Arthur Andersen (Ernst & Young). V období 2003–2016 byla statutární auditorkou, získala titul FCCA. Původně vystudovala ČVUT – fakultu elektrotechnickou. Později také jednooborovou psychologii na FF UPOL. Další informace naleznete na webu www.radkaloja.cz.
Ing. Vladimír Volko
Lektor, konzultant kouč. Hlavní činností je poradenství v oblasti zvyšování výkonnosti podniku v řadě oblastí managementu. Poradenská praxe od roku 1997 v řadě oblastí pro klienty z: automotive, strojírenství, plastikářství, strojní a záměčnická výroba, stavebnictví či služby. Zkušenosti jako top manger výrobní firmy. Spoluvlastník poradenské firmy VI - Value Innovation, s.r.o.Odborně se věnuji zejména následujícím oblastem: Lean production systems & process optimalization, Quality management & Manufacturing Management Systems, Project management, Risk management & Economics and Financial Management a další.
Mgr. et Ing. Gabriela Culík, Končitíková
Gabriela Culík Končitíková se dlouhodobě věnuje studiu Baťovy soustavy řízení a jejímu využití v praxi.V rámci své lektorské činnosti přednáší jednotlivá témata z Baťovy soustavy řízení. Studuje doktorský studijní program na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, v rámci disertační práce vytváří model pro aplikaci personálních zásad vytvářených firmou Baťa a. s. do roku 1945 do současného podnikatelského prostředí. Své studie publikuje, je autorkou několika knih. V současné době pracuje také pro Nadaci Tomáše Bati. Věnuje se sdílení inspirativních myšlenek Tomáše Bati v rámci projektu Inspirace Baťa.
JUDr. Jaroslav Stádník
JUDr. Jaroslav Stádník je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, kde v roce 2006 obhájil rigorózní práci.V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo práce a sociálních věcí do oddělení správních činností jakožto odvolacího orgánu proti rozhodnutím Úřadu práce ČR, kde od roku 2006 působil jako vedoucí tohoto oddělení a současně jako zástupce ředitele odboru. Podílel se na legislativních změnách zákona o zaměstnanosti. Od prosince 2011 byl vedoucím inspektorem Oblastního inspektorátu pro hlavní město Prahu. V rámci své činnosti se zaměřuje převážně na problematiku zaměstnanosti a souvisejících otázek, problematiku pracovněprávních vztahů a správního řádu. Od června 2015 pracuje jako ředitel odboru odvolacích a správních činností v oblastech zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí. Je členem I. senátu rozkladové komise Ministerstva práce a sociálních věcí a Poradního sboru Úřadu práce ČR – Krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Meziresortního orgánu pro potírání nelegálního zaměstnávání.
Je autorem či spoluautorem řady odborných článků a publikací zejména z oblasti zákona o zaměstnanosti, zákoníku práce a zákona o inspekci práce (např.: Zákon o zaměstnanosti – komentář, Přehled judikatury k zákonu o zaměstnanosti, Agenturní zaměstnávání v komplexních souvislostech, Zákoník práce - komentář, C. H. Beck, 2015, Zákon o státní službě – komentář, Zákon o inspekci práce - komentář aj.). Ve své přednáškové činnosti se zaměřuje převážně na oblast zaměstnanosti, kontroly, správního řádu a zákoníku práce.
Ing. Ondřej Ječný
Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje.
Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje.
meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/