doc. JUDr. Josef Kuchta, CSc.
Josef Kuchta působí na katedře trestního práva na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.
Další autoři
Mgr. Bc. Oldřich Kozumplík
Mgr.Oldřich Kozumplík je advokátem specializujícím se na smluvní právo a je spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách.
Ing. Jan Ségl
Jan Ségl působí v Oddělení národního elektronického nástroje Odboru elektronizace veřejných zakázek Ministerstva pro místní rozvoj ČR.Dlouhodobě se zabývá vývojem a implementací Národního elektronického nástroje. Dříve působil na Ministerstvu vnitra ČR.
JUDr. Ing. Jindřich Kalíšek
Jindřich Kalíšek se specializuje na právo ICT a na ochranu osobních údajů.
Mgr. Hana Hlobilová
Hana Hlobilová je absolventkou jednooborové psychologie na MUNI. Absolvovala kompletní kurz krizové intervence, kurz diagnostiky schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, kurz práce s terapeutickým pískovištěm. Čerpá ze své praxe školní psycholožky na ZŠ a z praxe v krizovém Centru Annabell pro lidi s poruchami příjmu potravy. V současnosti aktivně spolupracuje s online psychologickou poradnou MOJRA.cz (www.mojra.cz).
Ing. Lenka Capoušková
Lenka Capoušková se věnuje technologii certifikátů a certifikačních autorit řadu let, nejprve ve funkci produkt managera projektu Certifikační autority I.CA v rámci PVT, a.s., po založení společnosti První certifikační autorita, a.s., pracovala jako její ředitelka do října 2004.Současně také působila jako místopředseda představenstva společnosti. Nyní působí ve společnosti v pozici obchodního ředitele pro mezinárodní obchod. Dále pak zastává pozici místopředsedy představenstva D. Trust Certifikačné autority, a.s., partnerské společnosti poskytující certifikační služby na Slovensku.
Mgr. Martina Hejduková
Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.