Bc. Miluše Stehlíková

Autorka působí jako v Prev-Centru, z. ú., Programy primární prevence, jako vedoucí programu a adiktolog.

Další autoři

PhDr. Radomír Ševčík

Radomír Ševčík po absolvování oboru archivnictví na Filosofické fakultě Masarykovy univerzity působil v oblasti archivnictví a spisové služby.V současnosti je zástupcem ředitelky Moravského zemského archivu v Brně a vedoucím oddělení předarchivní péče, prezentace a ochrany archiválií. Působí především v oblasti předarchivní péče, spisové služby a  kontrolní činnosti, a to jak u původců veřejnoprávních, tak i soukromoprávních. Řadu let se zabývá lektorskou činností a je autorem odborných článků věnujících se problematice předarchivní péče a spisové služby.

Mgr. Hynek Veselý

Hynek Veselý je odborníkem na obecné nařízení EU neboli GDPR.Hynek Veselý má bohaté zkušenosti se školením firem i organizací a kromě otevřených seminářů vede rovněž vzdělávací kurzy pro pověřence pro ochranu osobních údajů. Pro svůj srozumitelný výklad a řadu praktických příkladů patří mezi naše nejlépe hodnocené lektory. Kromě ochrany osobních údajů se Hynek Veselý věnuje rovněž insolvenčnímu řízení a správě pohledávek. Spolupracuje také se společností DC Group s. r. o.

Mgr. Lukáš Mokrý

Autor knihy Softwarové právo.Advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.

Ing. Anikó Molnárová

Anikó Molnárová působí jako konzultantka společnosti DYNATECH s.r.o., specializující se na problematiku finanční kontroly ve veřejné správě.

PhDr. Jana Konečná

PhDr.Jana Konečná je vedoucí oddělení nelegálního zaměstnávání při Oblastním inspektorátu práce pro hlavní město Prahu.

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.