Multimediální publikace

Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi

Postupy, metody a návody – pracovní listy s interaktivním řešením – online kalkulačky

Cenotvorba a kalkulace jsou klíčové pro konkurenceschopnost vaší společnosti, ovlivňují hospodaření a tržní výkon. Naše multimediální příručka vás provede touto náročnou oblastí marketingu a financí. Teorii si ověříte na praktických příkladech s podrobným řešením na privátní webové stránce.

3 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Popis produktu

Multimediální příručka je složena ze dvou částí:

  1. Tištěná kniha: Komplexní výklad problematiky + pracovní listy
  2. Privátní webová stránka: příklady k vytištění + program na kontrolu příkladů a s jejich detailními výpočty + praktické kalkulačky

Prolistujte si ukázku publikace

Výhody produktu

  • Získáte komplexní pojetí problematiky doplněné praktickými příklady, jejich detailním řešením a užitečnými online kalkulačkami.
  • Moderní grafické zpracování slouží pro maximální přehlednost publikace.
  • Background publikace je postaven na aktuálních informacích a trendech.
  • Pochopíte role různých faktorů na cenu – náklady, konkurence, image, cílová skupina apod.
  • Budete schopni aplikovat správné metody kalkulace v praxi vaší firmy.
  • Díky příkladům získáte dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů.
  • Nastavíte si takové ceny, jež pokryjí náklady, vynesou firmě zisk a budou schůdné ze strany zákazníků a klientů.
  • Budete mít kontrolu nad náklady firmy.

Komu je produkt určen

Publikace Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi vhodně poslouží:

  • ředitelům, jednatelům a majitelům firem,
  • finančním a obchodním ředitelům,
  • marketingovým ředitelům,
  • dalším osobám, jež jsou zodpovědné za cenotvorbu a kalkulace cen.

Specifikace produktu

Praktická multimediální příručka Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi zahrnuje tištěnou publikaci (cca 100 stran formátu A5) a privátní webovou stránku s příklady, jejich interaktivním řešením s detailním postupem a online kalkulačkami.

PROLISTUJTE SI

Obsah produktu

  • Cca 160 tiskových stran formátu A5 v šanonu – vysvětlení problematiky, rady, tipy, návody k cenotvorbě a kalkulacím + příklady na zvláštních pracovních listech (možnost je znovu vytisknout z webové stránky)
  • Privátní webová stránka s pracovními listy k vytisknutí, excelovské kalkulačky interaktivní řešení příkladů z pracovních listů

Přehled kapitol tištěné části

1.       CENA A CENOVÁ STRATEGIE

    • Podstata a role ceny
    • Marketingový pohled
    • Psychologický pohled
    • Cena vs. hodnota
    • Metodika tvorby ceny

2.       FIREMNÍ NÁKLADY

    • Teorie nákladů
    • Základy a zásady rozhodování při řízení nákladů
    • Optimalizace nákladů

3.       CENOTVORBA

    • Nákladově orientovaná tvorba cen
    • Hodnotově orientovaná tvorba cen
    • Poptávkově orientovaná tvorba cen
    • Stanovení ceny podle konkurence

4.       KALKULACE VE FIREMNÍ PRAXI

    • Kalkulační systémy firem
    • Východiska kalkulačních postupů
    • Druhy kalkulací

5.       KALKULAČNÍ METODY A POSTUPY

    • Kalkulační vzorce
    • Tradiční kalkulace
    • Moderní metody kalkulací

6.       VYBRANÁ SPECIFIKA TVORBY CEN A KALKULACÍ

    • Časté chyby v praxi firem
    • Specifické situace kalkulací

Ing. Dagmar Čámská, Ph.D.

Působí na předních českých veřejných vysokých školách, jako Vysoká škola ekonomická v Praze a České vysoké učení technické.Popis produktu Multimediální příručka je složena ze dvou částí: Tištěná kniha: Komplexní výklad problematiky + pracovní listy Privátní webová stránka: příklady k vytištění + program na kontrolu příkladů a s jejich detailními výpočty + praktické kalkulačky Prolistujte si ukázku publikace Výhody produktu Získáte komplexní pojetí problematiky doplněné praktickými příklady, jejich detailním řešením a užitečnými online kalkulačkami. Moderní grafické zpracování slouží pro maximální přehlednost publikace. Background publikace je postaven na aktuálních informacích a trendech. Pochopíte role různých faktorů na cenu – náklady, konkurence, image, cílová skupina apod. Budete schopni aplikovat správné metody kalkulace v praxi vaší firmy. Díky příkladům získáte dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů. Nastavíte si takové ceny, jež pokryjí náklady, vynesou firmě zisk a budou schůdné ze strany zákazníků a klientů. Budete mít kontrolu nad náklady firmy. Komu je produkt určen Publikace Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi vhodně poslouží: ředitelům, jednatelům a majitelům firem, finančním a obchodním ředitelům, marketingovým ředitelům, dalším osobám, jež jsou zodpovědné za cenotvorbu a kalkulace cen. Specifikace produktu Praktická multimediální příručka Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi zahrnuje tištěnou publikaci (cca 100 stran formátu A5) a privátní webovou stránku s příklady, jejich interaktivním řešením s detailním postupem a online kalkulačkami.