Robert Mládek

Robert Mládek se narodil v Čechách a vyrostl v USA, kde vystudoval finance a účetnictví na University of San Francisco.

Pracoval jako auditor (KPMG) a kontrolor (Waller, Williams & Co).  Od roku 1994 žije trvale v České republice, kde se věnuje především poradenské činnosti.

Další autoři

Petr Vančura

Od roku 2012 působí ve Special Service International Praha jako IT administrator.Má starosti řízení service desk, administraci systémů MS Windows Server 2008/2012/2012R2, plánování a rozvoj IT infrastruktury společnosti.

Jana Malíková

Jana Malíková je odborným konzultantem v oboru Facility Management a její specializací je nákladová optimalizace s využitím synergií a efektivizace procesů provozu. Zkušenosti čerpá ze své rozsáhlé praxe, kde v minulosti, mimo jiné, zastávala pozici ředitele divize FM pro Českou republiku ve společnosti AB Facility, a.s. při obratu 800 mil.Kč. Vystudovala obor TZB a posléze rozšířila své vzdělání o autorizaci v oboru Pozemního stavitelství. Absolvovala rekvalifikační kurz Facility manager v FM institutu. V současné době zastává funkci tajemníka v IFMA CZ a je členem konzultantské sekce při IFMA CZ.

Ing. Radka Vokurková

Ing. Radka Vokurková pracuje v poradenské společnosti Consulteco s.r.o., která působí v oblasti chemie, ekologie a bezpečnosti práce.

Mgr. Marja Volemanová

Mgr. Marie Kunzfeldová

Marie Kunzfeldová je advokátkou, která v současnosti působí v advokátní kanceláři Škára & Partners. Specializuje se na oblast pracovního, správního a obchodního práva.

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.