Ing. Pavel Boucník, Ph.D.
Pavel Boucník zastává pozici PDM Key User ve společnosti Siemens Industrial Turbomachinery.
Vystudoval Vysoké učení technické v Brně. Zde také v roce 2003 získal doktorát.
Mimo svoji hlavní pracovní náplň publikuje a věnuje se poradenské a konzultační činnosti v oblasti médií a Public Relations.
Další autoři
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog pro NPI ČR, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.
PhDr. Iva Ullrichová
Iva Ullrichová učila od roku 1991 na VŠE angličtinu v ekonomii a angličtinu v obchodním styku.Záhy se specializovala na angličtinu ve financích a účetnictví. Zároveň učila profesní odborníky Bankovního institutu finanční a bankovní angličtinu. Zkušenosti načerpala také na stážích ve Velké Británii, na University of West London. Vedla kurzy pro manažery významných firem. V současné době vyučuje angličtinu ve financích a účetnictví ve firmách a vzdělávacích agenturách. Pravidelně se zúčastňuje odborných seminářů, které pořádá Britská rada a Cambridge University Press.
Prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc., LL.M.
Vladimír Smejkal je odborníkem v oblasti bezpečnosti organizací a řízení rizik, zejména v oblasti práva a bezpečnosti informačních systémů.Přes 20 let působí jako soudní znalec v oborech ekonomika a kybernetika, kriminalistika – ochrana dat a autorské právo. Podílel se na vyšetřování mnoha závažných trestných činů spáchaných v souvislosti s moderními informačními technologiemi především v oblasti ekonomiky a financí.
V letech 2005–2006 byl rektorem Vysoké školy finanční a správní v Praze. Nyní působí jako profesor na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně a ve své kanceláři soudního znalce v Praze.
Je členem vědeckých rad vysokých škol, autorem či spoluautorem knih („Počítačové právo“, „Internet a paragrafy“, „Právo informačních a telekomunikačních systémů“, „Řízení rizik“, E-government v českém právu“, „Autorskoprávní aspekty hromadných sdělovacích prostředků“) a článků z oblastí informatiky, práva, organizace a řízení, veřejné správy a e-governmentu.
Podílí se také na legislativních pracích v ČR. Významný je jeho podíl na zákonu o elektronickém podpisu a na další české legislativě týkající se elektronické komunikace. V letech 2001–2004 působil jako předseda subkomise pro právo informačních systémů Legislativní rady vlády České republiky, v roce 2004 jej vláda jmenovala členem Legislativní rady, jejímž členem je dosud.
PhDr. Václav Mertin
Jeden z nejvýznamnějších českých dětských psychologů s bohatou poradenskou praxí zaměřenou na výchovné a vzdělávací problémy dětí a dospívajících.Zabývá se například obtížemi v komunikaci rodiny a školy, specifickými poruchami učení a chování, ADHD, psychickými problémy dětí v komplikovaných rodinných situacích, jakými jsou v současné době především rozvody rodičů. Pracuje na katedře psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a pravidelně publikuje v pedagogických periodikách.
Ivana Nohová
Ivana Nohová je II. viceprezidentskou Profesní komory požární ochrany.Přes 14 let projektovala pozemní stavby a 2 roky pracovala jako investiční technik na velkých průmyslových stavbách. Řídila také stavební prevenci na HZS Královéhradeckého kraje. V současnosti externě vyučuje na ČVUT Praha a vede odborná školení.