Ondřej Macků
Konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě, který se staral v nejlepších českých digitálních agenturách o velké firmy a organizace jako je Tesco, O2, Evropa 2, L’Oréal, Ulož.to, DPD, ODS a mnoho dalších.
Mnoho z nich školil, tvořil jim strategie a sám se staral o jejich profily nebo vedl tým, který měl vše na starosti. Sociálním sítím se věnuje již 6 let a pořád ho baví, stejně jako ho baví předávat znalosti dalším lidem na školeních a vidět, jak se v problematice zlepšují.
Další autoři
Ing. Josef Pikálek
Josef Pikálek je renomovaným specialistou v oblasti úspor energií, energetickým auditorem České republiky, poradcem v rámci sítě Energetických konzultačních a informačních středisek.
Bc. Lenka Vídeňská
V oblasti školství pracuje přes 20 let, většinu tohoto času jako ekonomka v základní škole. V současné době vede účetní firmu, která se zabývá zpracováním účetnictví a mezd pro školské příspěvkové organizace. Jako daňový poradce poskytuje poradenství v oblasti účetnictví, mezd a daní příspěvkovým organizacím a řadu let tato témata i lektoruje.
Mgr. Bc. Vítězslav Němčák, Ph.D.
Vítězslav Němčák v současnosti působí jako ředitel odboru legislativy MŠMT. Podílí se na zpracování návrhů právních předpisů nejen v tomto ministerstvu, ale také jako člen poradního orgánu vlády – v pracovní komisi Legislativní rady vlády. Je právním expertem v rozkladových komisích ministra školství, mládeže a tělovýchovy a ministryně spravedlnosti.Ve státní správě působil také na Ministerstvu spravedlnosti, kde zastával vedoucí pozice v právních a legislativních odděleních. Působil také jako odborný stážista na Velvyslanectví ČR ve Francii a u Soudního dvora Evropské unie. Dále se věnoval výuce legislativního procesu v seminářích ústavního práva, Právnická fakulta Masarykovy univerzity. Publikoval články v odborných časopisech (Právník, Správní právo, Časopis pro právní vědu a praxi, Státní zastupitelství), články na odborných webových stránkách a příspěvky ve sbornících z odborných konferencí.
Věrka Koukalová
Věrka Koukalová pracuje jako happiness managerka ve Fragile Media.Bohaté zkušenosti načerpala ze svého působení ve společnosti Google, kde zastávala pozici manažerky Google Partners programu a následně konzultantky projektu Digitální garáže. Má za sebou více než osm let praxe v online marketingu na vedoucích pozicích a dlouhodobě se zajímá o téma firemní kultury. Jejím úkolem happiness managerky je celý soubor rolí vedoucích k budování a udržování týmů v souladu s hodnotami firmy, udržování dobré nálady na pracovišti a posuzování osobnosti kandidátů a jejich ztotožnění s firemní kulturou.
Ing. Peter Miškovič
Peter Miškovič je odborník v oblasti elektronického podpisu a certifikačných služieb s tým spojených.Má 7 ročnú prax v oblasti certifikačných a akreditovaných certifikačných služieb a s využívaním elektronického podpisu v praxi. Pravidelne prednáša na podujatiach zaoberajúcich sa elektronickým podpisom, či už z pohľadu jeho bezpečnosti, využívania v rámci eGovernmentu, praktickom používaní. Pôsobí ako senior konzultant v akreditovanej certifikačnej autorite, kde sa denne stretáva s praktickými problémami klientov pri používaní elektronického a zaručeného elektronického podpisu ako aj pri jeho využívaní v rámci bezpečnej komunikácie, autentifikácie ap.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.