Mgr. Milan Mahovský
Milan Mahovský od roku 1999 pracuje v oblasti recruitmentu. Maturita z programování a matematika na VŠ jej předurčila k porozumění IT profesionálům. Kariéru začal v Synergie Recruitment jako Recruitment Consultant pro IT segment. Poté řídil Recruitment v Eurotelu (nyní O2) a následně i personální oddělení včetně HRIS a C&B.
Po korporátní kariéře s kolegy založil DRILL B.S. a po 6 letech také mBlue. Obě firmy dosáhly velikosti cca 40 lidí a nábor IT vždy patřil mezi klíčové segmenty Recruitment a Executive search služeb.
Další autoři
Ing. Jiří Karásek, Ph.D.
Specialista na oblast stavebnictví a nízkoenergetických budov z pohledu dotačních a podpůrných programů, ekonomických aspektů snižování spotřeby energie v budovách a emisí skleníkových plynů.
Ing. Olga Vaňková
Ing. Olga Vaňková působí ve Státním úřadu inspekce práce, OIP hl. m. Prahy. Věnuje se především povinnostem provozovatelů (vlastníků, uživatelů) plynových zařízení.
PhDr. Jan Gruber, Ph.D.
Jan Gruber působí jako lektor a trenér vzdělávacích kurzů a kurzů osobnostního rozvoje, psychodiagnostik, se zaměřením na profesní komunikaci v náročných situacích, mentální hygienu a práci se stresem.Vyučuje na katedře andragogiky FF UK a je autorem čtyř knižních publikací z oboru. Nabízí efektivní a zajímavé komunikační metody, které jsou pro lidi dobře pochopitelné, užitečné a snadno aplikovatelné v praxi. Je absolventem jednooborové psychologie a doktorandského studia na FF UK v Praze, systematického psychoterapeutického výcviku v integrativní psychoterapii, krizové intervenci a dalšího vzdělání v sociálně-psychologických dovednostech.
Ing. Pavlína Žďárková
Vystudovala VŠCHT Praha (obor chemie a analýza potravin). V současné době pořádá kurzy a přednášky s tématikou výživy dětí. Pracovala jako specialista na výživu projektu Cepík (vhodné stravování v mateřských školách) a jako výživový specialista firmy Medicon, kde také psala odborné články s tématikou výživy.Věnuje se individuálnímu výživovému poradenství. Konkrétně pořádá kurzy ve školách pro učitele, žáky – Jak děti naučit vhodnému stravování
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.