Mgr. Michaela Micková

Lektorka působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností.

Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

Další autoři

Martin Bortlík

Je zodpovědný za oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblasti daňové kontroly, daně z přidané hodnoty a transferové ceny. Ve skupině PKF APOGEO působí od roku 2020, kam nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager. Je vysoce kvalifikovaný odborník v oblasti daní s patřičnými manažerskými schopnostmi. Od roku 2016 působil jako ředitel Specializovaného finančního úřadu a dohlížel na daně největších firem v Česku.

Mgr. Zdeňka Pitrunová

Zdeňka Pitrunová vystudovala etnologii a religionistiku na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a v současné době zde dokončuje doktorandské studium.Řadu let působí v neziskovém sektoru, pracovala jako redaktorka společensko-ekologického časopisu Sedmá generace a jako etnoložka Muzea romské kultury v Brně.

JUDr. Ing. Jindřich Kalíšek

Jindřich Kalíšek se specializuje na právo ICT a na ochranu osobních údajů.

Ivana Nohová

Ivana Nohová je II. viceprezidentskou Profesní komory požární ochrany.Přes 14 let projektovala pozemní stavby a 2 roky pracovala jako investiční technik na velkých průmyslových stavbách. Řídila také stavební prevenci na HZS Královéhradeckého kraje. V současnosti externě vyučuje na ČVUT Praha a vede odborná školení.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Jarmila Trnkalová

Lektorka působí v praxi jako daňová poradkyně více než dvacet let. Má bohaté zkušenosti s lektorováním a působila také jako soudní znalkyně v oboru účetnictví a daní.Má bohaté zkušenosti s lektorováním a působila také jako soudní znalkyně v oboru účetnictví a daní.