Ludvík Turek, M.A.A.
Soukromý obchodník a zakladatel společnosti CzechWealth.
Vlastní mezinárodně uznávaný diplom a členství v Australské asociaci technické analýzy. Více než 15 let se živí obchodováním na finančních trzích. Učí burzovní obchodníky v ČR, USA i Austrálii. Má osobní vazby na špičky světového tradingu. Při osobním mentoringu a na seminářích se nebojí obchodovat naživo s vlastními penězi před zraky ostatních.
Další autoři
JUDr. Luboš Průša
JUDr. Luboš Průša je zastupitelem Jihočeského kraje. V minulosti působil jako ředitel krajského úřadu Jihočeského kraje a jako starosta Písku. Bezplatně působil v orgánech řady firem s městskou či krajskou účastí. V osučasné době vede advokátní kancelář, která se zaměřuje mimo jiné na problematiku obcí a měst.
JUDr. Ondřej Dostál, Ph.D., LL.M.
JUDr. Ondřej Dostál, Ph.D., LL.M. je absolventem Právnické fakulty UK v Praze. Odborně se zaměřuje především na regulaci systému zdravotního pojištění, úhrad za zdravotní péči, organizací zdravotnických zařízení a práva pojištěnců.
Ing. Vladimír Voldřich
Vladimír Voldřich je vedoucí oddělení, zástupce ředitele odboru územního plánování na Ministerstvu pro místní rozvoj.Podílel se na pořizování územních plánů pro obce v okrese Praha-Západ, vyvlastňování pozemků pro veřejně prospěšné stavby, zejména pak stavby 512 pražského okruhu, a na správních činnostech, které vykonává obecný stavební úřad. Dnes se věnuje především stavebnímu právu, zejména pak územnímu plánování.
Mgr. Tomáš Čermák
Tomáš Čermák je advokátem a působí v advokátní kanceláři Weinhold Legal od roku 1999. Je vedoucím pobočky Weinhold Legal v Brně.Je zodpovědný především za projekty týkající se fúzí a akvizicí a hospodářské soutěže. Má také zkušenosti v oblasti obchodního a pracovního práva a účastnil se řady rozsáhlých právních projektů.
Mezi jeho klienty patří významné slovenské i mezinárodní společnosti jako např. ProLogis, Microsoft, ExxonMobil/ESSO, RWE, CME, OHL, Hella, Sita a Enel.
PhDr. Vojtěch Bednář
Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.Absolvoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.
Ing. Štěpán Chalupa
Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.