Luděk Mandok
Luděk Mandok působí od roku 2001 jako senior security konzultant ve společnosti AutoCont CZ, a.s. Od začátku své profesní kariéry se profiloval v oblasti bezpečnosti IT. V posledních dvou letech se také účastnil výzkumných projektů zaměřených na vývoj nových autentizačních metod. Je členem ISACA a držitelem titulu CISA.
Další autoři
Ing. Jiří Košulič
Jiří Košulič je předsedou představenstva a generálním ředitele akciové společnosti RTS, která pro zadavatele administruje ročně přes 200 veřejných zakázek.Je členem představenstva Svazu podnikatelů ve stavebnictví v ČR a předsedou expertní skupiny pro ceny a veřejnou zakázku. Je spoluautorem Všeobecných obchodních podmínek pro zhotovení stavby.
Bc. Lenka Vídeňská
V oblasti školství pracuje přes 20 let, většinu tohoto času jako ekonomka v základní škole. V současné době vede účetní firmu, která se zabývá zpracováním účetnictví a mezd pro školské příspěvkové organizace. Jako daňový poradce poskytuje poradenství v oblasti účetnictví, mezd a daní příspěvkovým organizacím a řadu let tato témata i lektoruje.
JUDr. Alena Schillerová, Ph.D.
JUDr. Alena Schillerová byla 1. 1. 2016 jmenována náměstkyní ministra financí pro Daně a cla.JUDr. Alena Schillerová byla 1. 1. 2016 jmenována náměstkyní ministra financí pro Daně a cla. Mezi lety 1991 - 2015 působila ve Finanční správě, například v letech 2014-2015 jako ředitelka Odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství. Vedle toho je spoluautorkou řady publikací zejména s daňovou tematikou. Paní doktorka má také bohaté přednáškové zkušenosti, a to jak pro odbornou veřejnost, tak například i na PF MU.
Mgr. Martina Hejduková
Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.
Pavel Křepelka
Pavel Křepelka se zaměřuje na odstraňování předvídatelných, ale nevyhnutelných bariér v růstu úspěšných společností. Využívá know-how FOUR DECISIONS na základě certifikace mezinárodní koučingové společnosti Gazelles International. Přináší jednoduché, praktické a ihned realizovatelné know-how a nástroje pro podnikání a růst.