Bc. Kateřina Nechanická, DiS.
Kateřina Nechanická je personalistka, podnikatelka a profesionální koučka s akreditací MŠMT ČR a ICF.
Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Spolupracuje s několika společnostmi jako externí HR konzultantka a věnuje se přednáškám a školení soft skills.
Další autoři
PhDr. Ing. Jiří Kruliš
Jiří Kruliš absolvoval Fakultu strojního inženýrství na ĆVUT v Praze a také psychologii na Filozofické fakultě UK.Mezi lety 1970–1994 pracoval ve Výzkumném ústavu bezpečnosti práce v Praze, spoluzaložil a později vedl oddělení ergonomie a centrum pro prevenci průmyslových havárií. Od roku 1994 působí v poradenské agentuře PREP PRAHA, má zkušenosti z pracovních pobytů a stáží v Anglii a v Německu. Je autorem a spoluautorem několika knih, vysokoškolských učebnic a desítek odborných článků.
PaedDr. Ivana Dufková
Ivana Dufková se zaměřuje na projekty v oblasti veřejné správy. Od roku 2013 působí v Transparency International Česká republika, podílí se na projektech na Ukrajině, v Srbsku a Egyptě a projektu Evropské komise „Lifting the Lid on Lobbying“. Hovoří anglicky a rusky. Má za sebou 20 let praxe ve státní správě.Lektorskou činnost v oblasti etiky, korupce a ochrany lidských práv vykonává v České republice i v zahraničí. Je autorkou a spoluautorkou učebnic a multimediálních výukových programů (etika, domácí násilí, komunikační dovednosti).
Mgr. Karel Huneš
Pan Karel Huneš je advokátní koncipient u firmy ARROWS advisory group. Specializuje se na stavební právo a development a zároveň také na samosprávu.
PaedDr. Jan Mikáč
Jan Mikáč se věnuje lektorské a poradenské činnosti ve školství, kontrolám dokumentace škol, metodickým materiálům pro řízení škol.
Mgr. Daniela Růžičková
Daniela Růžičková pracuje v Národním ústavu pro vzdělávání jako odborná garantka vzdělávací oblasti Informatika a informační a komunikační technologie. Věnuje se rozvoji ICT kurikula a jeho formulaci v rámcových vzdělávacích programech.Vede skupinu, která připravuje aktualizaci RVP s cílem začlenit rozvoj informatického myšlení žáků do výuky od počátku školní docházky a rozvoj schopnosti žáků pracovat s digitálními technologiemi do výuky všech předmětů. Podílela na přípravě Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 a jako konzultantka je členem skupiny MŠMT, která realizaci této strategie koordinuje, monitoruje a vyhodnocuje.