JUDr. Eva Plašilová
JUDr. Eva Plašilová je zkušená právnička řešící spory na pracovišti, obchodních vztazích i civilním životě.
JUDr. Eva Plašilová je zkušená právnička řešící spory na pracovišti, obchodních vztazích i civilním životě. Při řešení sporů svých klientů využívá způsobu mediace.
Další autoři
doc. Zbyněk Němec, Ph.D.
Odborník na téma asistentů pedagoga. Dlouhodobě se věnoval přímé pedagogické práci s žáky s tělesným, mentálním kombinovaným postižením, poté působil jako speciální pedagog v oblasti školního poradenství. V současné době přednáší na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty UK. S o.p.s. Nová škola spolupracuje na výuce v kvalifikačních kurzech pro asistenty pedagoga.Je spoluautorem publikací „Asistent pedagoga v inkluzivní škole“, „Asistent pedagoga v mateřské škole“, „Asistent pedagoga: Profese utvářená v dialogu“ a „Asistence ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Rovněž je spoluautorem webu www.asistentpedagoga.cz.
Mgr. Michaela Fuchsová
Michaela Fuchsová je společníkem advokátní kanceláře Vyskočil, Krošlák a spol.a v advokacii působí od roku 1993. Ve své praxi se zaměřuje zejména na smluvní právo, a to nejen na poradenství při vyjednávání, přípravě a sepisu smluv, ale řeší i praktické problémy spojené s vlastním plněním. Je zároveň mediátorkou sporů z obchodních vztahů. Je místopředsedkyní výboru Francouzsko-české obchodní komory.
Bc. Anna Vašíčková
Jan Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení
PaedDr. Drahomíra Jucovičová
Drahomíra Jucovičová je absolventkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, speciální pedagožka a zkušená lektorka zabývající se problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Dlouhodobě se věnuje metodám práce s dětmi s ADHD. Je autorkou mnoha publikací zaměřených na vzdělávání dětí s ADHD, speciálních vzdělávacích pomůcek i pracovních materiálů pro děti předškolního věku. S dětmi se specifickými poruchami učení a s ADHD má bohaté zkušenosti nejen jako poradenský speciální pedagog, ale i jako učitelka a maminka dvou synů s ADHD a specifickými poruchami učení.