JUDr. Eva Janečková
Vystudovala Právnickou fakultu ZČU a zároveň Filozofickou fakultu UK v Praze. Od roku 2005 do roku 2014 pracovala na Úřadu pro ochranu osobních údajů, také na Oblastním Inspektorátu práce pro hl. m. Prahu, následně na MPSV. Specializuje se zejména na pracovní právo, ochranu osobních údajů, na právní problematiku vztahující se ke školským zařízením. Je autorkou řady článků a knih.
Další autoři
Ing. Petr Šulc
Petr Šulc vystudoval vodní hospodářství na Fakultě stavební ČVUT a specializoval se na oblast ochrany životního prostředí.Je výkonným ředitelem společnosti sfe consulting s.r.o. a Svazu průmyslu druhotných surovin ČR. Již řadu let působí jako poradce pro firemní ekologii. Zabývá se zejména problematikou odpadového hospodářství, ale i další ekologickou agendou. Získal cenné odborné i manažerské zkušenosti v oblasti technické ochrany životního prostředí, včetně problematiky krizového řízení. Díky svému působení ve veřejné správě zná rozhodovací procesy orgánů veřejné správy a dovede efektivně komunikovat se správními úřady.
Mgr. Ing. Zbyněk Loebl, LL.M.
Zbyněk Loebl je odborníkem na právo internetu, konvergentních služeb, elektronických komunikací, elektronického obchodu, ochrany osobních údajů, bezpečnosti a duševního vlastnictví.Je jedním ze zakladatelů společnosti Youstice, která se specializuje na online řešení sporů. K V roce 2016 se připojil k advokátní kanceláři PRK Partners.
Jako jediný právník ze střední Evropy působil od počátku v IT Law Europe, volném sdružení právníků, specializujících se na právo moderních technologií. Několik let rovněž působil jako český představitel v International Technology Law Association. Podílel se rovněž na řadě mezinárodních projektů v oblasti přeshraničních online řešení sporů.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.
Ing. Markéta Szotkowská
Markéta Szotkowská vystudovala Ekonomickou fakultu na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě v Ostravě se zaměřením na účetnictví a daně, kde získala v roce 2014 inženýrský titul. Již během studií absolvovala řadu stáží na účetních odděleních ve výrobních společnostech. Od roku 2014 krátce působila ve Finanční správě, kdy nastoupila na Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj. V roce 2015 se začala věnovat transferovým cenám, a to během svého působení u skupiny V4 Group. V současné době působí na pozici tax managera. V rámci své praxe se zaměřuje na komplexní ekonomické poradenství s důrazem na účetnictví a daně, zpracování odborných daňových stanovisek v oblasti přímých i nepřímých daní a mezinárodního zdanění