JUDr. Barbora Karo
Barbora je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře KAROLAS Legal. Ve své praxi se zaměřuje na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru.
Barbora je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře KAROLAS Legal. Ve své praxi se zaměřuje na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru. V této oblasti se zaměřuje mimo jiné na přípravu a vyjednávání obchodněprávních smluv, poradenství dodavatelům při přípravě nabídek, zastupování v zadávacích řízeních a při uzavírání smluv se zadavateli a poradenství zadavatelům veřejných i sektorových zakázek při přípravě a komplexní organizaci zadávacích a koncesních řízení včetně PPP projektů dle zákona o zadávání.
Další autoři
BA Petr Adamík
Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.
Daniel Joksch
Specialista na bezpečnost a ochranu dat.Aktivně se podílí na vyjednávání a analýze dopadů GDPR. Je členem pracovní skupiny na ochranu dat v rámci SP ČR a členem expertní skupiny při Úřadu vlády. V rámci společnosti IBM je součástí bezpečnostního týmu, který se zabývá jak obchodní, tak konzultační stránkou bezpečnosti.
Mgr. Roman Ziegler
Roman Ziegler je zkušeným pedagogem a ředitelem základní školy. Je také pedagogickým konzultantem v rámci projektu Pomáháme školám k úspěchu a lektorem programu Kritické myšlení. Podílí se na revizi RVP ZV jako člen pracovní skupiny pro vzdělávací oblast člověk a společnost. Úzce spolupracuje s NPI ČR a dalšími vzdělávacími organizacemi.
Mgr. Adéla Havlová, LL.M.
Partnerka advokátní kanceláře Havel & Partners se specializuje na oblast veřejného sektoru, právo nemovitostí a stavebnictví, otázky vyvlastnění, právo společností a obchodní právo. V advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners je zároveň spoluodpovědná za poskytování právních služeb německy hovořící klientele.
V oblasti veřejného sektoru se zaměřuje zejména na právo veřejných zakázek a koncesí, projektů PPP, právo veřejné podpory; zvláštní specializaci pak představuje oblast dopravy (od výstavby infrastruktury po zajišťování veřejných služeb v přepravě cestujících), dále oblast IT, zdravotnictví, nákupu investičních celků, výstavby, pojišťovnictví, bankovních a finančních služeb, ale i mediálních a dalších odborných poradenských služeb. Poskytuje poradenství dodavatelům, zejména při přípravě nabídek, při účasti v zadávacích řízeních a při jednáních o smlouvách, jakož i v námitkových a přezkumných řízeních před ÚOHS a ve správním soudnictví.Dále poskytuje poradenství veřejným a sektorovým zadavatelům při přípravě a komplexní organizaci zadávacích řízení dle zákona o veřejných zakázkách a koncesního zákona, včetně centrálního a sdruženého zadávání, zadávání rámcových smluv a opcí, vedení jednacích řízení s dodavateli, podpory při plnění publikačních povinností, jakož i řešení následných otázek spojených s realizací zakázek. Kromě toho poskytuje dílčí právní stanoviska či zajišťuje zastupování v přezkumných správních a soudních řízeních.
Pravidelně přednáší v rámci odborných konferencí a seminářů a publikuje v odborných časopisech.
Ing. Zdeněk Burda
Daňový a účetní poradce. Po absolvování Vysoké školy ekonomické v Praze působil několik let v odborném školství. Od roku 1995 je členem Komory daňových poradců, kde postupně působil v disciplinární komisi i v Prezidiu KDP. Nyní je členem sekce správy daní a zkušebním komisařem KDP. V současnosti je jednatelem společnosti BD Consult, s.r.o. zaměřené na daňové poradenství a zastupování klientů při sporech se správci daně (včetně soudních řízení). Má za sebou bohatou publikační a přednáškovou činnost.
Mgr. Martina Hejduková
Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.