Ing. Tomáš Tragan, Ph.D., MiFireE, IRMCert
Tomáš Tragan se pohybuje v oblastech řízení rizik 20 let. Již na vysoké škole byl jedním ze spoluzakladatelů pracoviště Laboratoř výzkumu a managmentu rizik (LabRisk) působící pod VŠB TUO. 15 let pracuje pro makléřskou společnost RENOMIA, a.s., lídra pojistného trhu s mezinárodní působností, kde má na starosti poradenství klíčovým klientů v oblastech analýzy a řízení rizik.
Pečuje také o celkovou metodiku risk based přístupu ke správě pojistných programů klíčových klientů společnosti. Má kvalifikaci v řízení rizik potvrzenou získáním certifikátu Institution of Risk Management (THEIRM) v Londýně.
Další autoři
Robert Křepinský
Odborník v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, které se věnuje téměř třicet let. Působí jako svazový inspektor v OS UNIOS. Dále je členem Rady vlády pro BOZP, předsedou Stálého výboru pro legislativu při Radě vlády pro BOZP, člen Pracovního týmu pro bezpečnost práce Rady hospodářské a sociální dohody České republiky a člen Pracovní skupiny expertů BOZP při ČMKOS.
Ing. Petr Ort, Ph.D.
Petr Ort pracuje jako výkonný ředitel znaleckého ústavu American Appraisal, s.r.o.Má také bohaté zkušenosti jako vedoucí sekce znalectví certifikačního orgánu 3022 a vedoucí autor cenové mapy České republiky. Je autorem více než dvaceti monografií, problematikou nemovitostí se zabývá více než dvacet let. Profesní zkušenosti načerpal v American Appraisal, ltd., USA, největší světové společnosti pro oceňování nemovitostí, ale i v Komerční bance. Od roku 1994 vyučuje oceňování majetku na vysoké škole.
Jan Kučera
Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury.Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury. Má za sebou mnohaletou praxi, reference a úspěchy zejména v oblastech vytvoření, zavedení a zdokonalování nových skladových procesů v distribučních společnostech (nová logistika).
JUDr. Eva Janečková
Vystudovala Právnickou fakultu ZČU a zároveň Filozofickou fakultu UK v Praze. Od roku 2005 do roku 2014 pracovala na Úřadu pro ochranu osobních údajů, také na Oblastním Inspektorátu práce pro hl. m. Prahu, následně na MPSV. Specializuje se zejména na pracovní právo, ochranu osobních údajů, na právní problematiku vztahující se ke školským zařízením. Je autorkou řady článků a knih.
Mgr. David Zahumenský
Advokát zabývající se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování.Advokát zabývající se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování. Poskytuje také poradenství a právní zastupování obcím a městům, když řeší např. problémy s kapacitou kanalizace a vodovodu, chybějícími místy ve školce a škole, s veřejnými prostranstvími nebo s zelenou a modrou infrastrukturou.
Ing. Monika Pidrmanová
Monika Pidrmanová vystudovala Technickou univerzitu v Liberci.Od roku 2001 se věnuje projektovému řízení. Je členem Komory projektových manažerů a má certifikaci IPMA B. V rámci svého prvního projektu ve veřejném sektoru vedla implementaci nemocničního informačního systému, následovaly projekty pro České dráhy a Českou poštu a další organizace. V roce 2010 se zaměřila na integrovaný záchranný systém. V této oblasti působí dodnes. Kromě projektového managementu má i několikaleté zkušenosti s liniovým řízením asi 30 osob, zejména vývojářů, ale i skupiny projektových manažerů.