Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.

Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.

Další autoři

MUDr. Michaela Kratochvílová

Michael Rada

Lektor zužitkovává 25 let profesní praxe v logistice, obchodě, výrobě a dalších oborech v rámci nadnárodních i tuzemských společností, včetně logistické divize druhé největší korporace Japonska, či logistické společnosti SCHENKER.Michael Rada má za sebou několik desítek projektů zvyšování efektivity logistických řetězců a operací, vývoje efektivních obalů a více než stovku seminářů a workshopů, které byly základem pro vytvoření celosvětově první metody systémové prevence vzniku odpadu – INDUSTRIAL UPCYCLING. Tato metoda se stala na konci roku 2015 základem INDUSTRY 5.0, průmyslu, který spojuje lidi a stroje a namísto zneužívání přírodních zdrojů efektivně využívá zdroje již existující.

Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA

Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA, vystudovala pedagogiku, psychologii a učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě Ostravské university a posléze studium pro vedoucí pedagogické pracovníky a CEMI MBA Studies v Praze. Působila jako učitelka na 1. stupni a učitelka českého jazyka a matematiky na 2. stupni ZŠ. Vykonávala funkci ředitelky školy a školní inspektorky. Byla hodnotitelkou a zpravodajkou projektů OPVK a OP VVV. Věnuje se publikační činnosti a managementu. 

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

JUDr. Ing. Jindřich Kalíšek

Jindřich Kalíšek se specializuje na právo ICT a na ochranu osobních údajů.

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.