Ing. Štěpán Chalupa
Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.
Další autoři
Tomáš Bezouška
Tomáš Bezouška je presidentem Institutu pro správu dokumentů, odborného spolku zaměřeného na rozvoj a propagaci dobrých postupů spisové služby a správy dokumentů předevšm v organizacích veřejné správy. Jako zástupce Institutu se podílí na úpravách spisovenské legislativy v pracovní skupině Ministerstva vnitra, je spoluautorem Metodického návodu pro kontrolu eSSL, publikuje a přednáší k tématům spisové služby, eGovernmentu a kybernetické bezpečnosti. Působní rovněž jako hlavní metodik poradenské společnosti INADVISORS.
Mgr. Hana Hlobilová
Hana Hlobilová je absolventkou jednooborové psychologie na MUNI. Absolvovala kompletní kurz krizové intervence, kurz diagnostiky schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, kurz práce s terapeutickým pískovištěm. Čerpá ze své praxe školní psycholožky na ZŠ a z praxe v krizovém Centru Annabell pro lidi s poruchami příjmu potravy. V současnosti aktivně spolupracuje s online psychologickou poradnou MOJRA.cz (www.mojra.cz).
Ing. Robert Němeček
Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003.Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003. Získal řadu zkušeností nejprve jako řadový obchodník a následně jako manažer obchodního týmu. Z pozice manažera vedl mezinárodní obchodní tým a takřka dennodenně řešil otázku motivace a odměňování svého týmu. Díky tomu je schopen nabídnout konkrétní příklady z praxe, jak se k dané problematice postavit.
doc. JUDr. Ing. Otakar Schlossberger, Ph.D.
Lektor semináře působil v bankovnictví od roku 1981 v různých odborných a později managerských pozicích v rámci SBČS a po roce 1990 komerčních bank (Komerční banka, Česká spořitelna, Raiffeisenbank CZ).V roce 2002 byl zvolen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR jako historický první finanční arbitr ČR na léta 2003 – 2007. Ve vysokém školství působí od roku 1996, v současné době je vedoucím Katedry financí Vysoké školy finanční a správní, a. s. V roce 2016 habilitoval v oboru Finance na Vysoké škole ekonomické, Fakultě financí a účetnictví a stal se docentem v oboru Finance. Dále působí jako expert a poradce v oblasti komerčního bankovnictví, zejména platebního styku, praní špinavých peněz, etiky v bankovnictví a ochrany spotřebitele. Publikoval více než 70 odborných statí, monografií a vědeckých studií.
Jan Vašíček
Honza od roku 2015 spravuje PPC kampaně na Facebooku, Google i Seznamu pro domácí i nadnárodní firmy. K reklamě se dostal při práci v Seznam.cz, kde si vyzkoušel pozici Sklik specialisty. Poslední dva roky pracuje v agentuře Business Factory na pozici Facebook Ads specialisty a následně povýšil na Facebook team leadera. Spravoval Facebook kampaně pro Českou Spořitelnu nebo Mall.sk.