Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

Další autoři

Ing. Václav Krajňák

Václav Krajňák je digitální marketér, podnikatel a bývalý programátor. Pomáhá podnikatelům a malým firmám napříč obory zavést strategie a systémy na maximalizaci úspěchu v jejich online aktivitách.V roce 2000 objevil internet jako programátor, od té doby založil několik firem (tvorba webových stránek a internetových projektů, e-shop s DVD). V roce 2010 se zaměřil na marketing, založil službu na automatizaci marketingu a prodeje. Soustředí se na získávání nových zákazníků a poptávek pro sebe i své klienty. Své zkušenosti od roku 2014 sdílí v podcastu Strategické zisky a na blogu Clipsan.

Jan Frk

Jan Frk je jedním z vedoucích pracovníků firmy Software602.Problematice eGovernmentu se profesně věnuje již více než patnáct let. Pro svou erudici a bohaté praktické zkušenosti je často žádán jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. S nimi mimo jiné spolupracuje na přípravě příslušných legislativních norem a metodických pokynů.

Patrik Veselík

Ing. Daniel Kubec

Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.

Tomáš Lechner působí na katedře práva Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Má bohaté zkušenosti z praktického uplatnění informačních technologií v územní samosprávě jako specialista společnosti Triada na implementaci elektronických spisových služeb.

Ing. Roman Řezáč

Vedoucí inspektor TIČR pobočky v Hradci Králové. Je předním odborníkem na tlaková zařízení a členem představenstva ATZ.