Ing. Stanislav Zelenka, Ph.D.

Stanislav Zelenka se zabývá problematikou fleet managementu již více než čtrnáct let.

Nejprve v dodavatelské sféře, následně jako ekonomický redaktor a poradce. Jeho hlavním zaměření je komplexní ekonomika vozového parku.

V roce 2008 založil Českou Asociaci Fleet Managementu a do roku 2017 působil jako její president. V roce 2012 založil společnost AUTOauction Group, ve které dodnes působí jako její výkonný ředitel. Společnost se specializuje na prodej firemních vozidel formou elektronických aukcí.

Stanislav vystudoval Provozně ekonomickou fakultu na České zemědělské univerzitě, obor Ekonomika a management a následně Dopravní fakultu na ČVUT, obor Inženýrská informatika v dopravě a spojích.

Další autoři

Ing. Lukáš Beránek

Lektor se specializací na elektronizaci veřejných zakázek, především pak na problematiku Národního elektronického nástroje (NEN). Po studiích nastoupil na Ministerstvo pro místní rozvoj, Odbor elektronizace veřejných zakázek a koncesí, kde pracoval na správě a optimalizaci projektu NEN jako projektový manažer. V současné době působí jako lektor a metodický poradce v oblasti elektronizace veřejných zakázek a dále jako administrátor veřejných zakázek pro Řízení letového provozu České republiky, s.p.

Ing. Aleš Pék

Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA od roku 2011. V roce 2018 byl v tomto sdružení zvolen „Osobností roku“ FM Awards. Od loňského roku je členem představenstva IFMA a zároveň je pověřen vedením Sekce konzultantů IFMA.Také je vedoucím Technického odboru na Univerzitě Pardubice. Do jeho kompetencí patří: příprava a realizace investic, následné provozování a zajišťování služeb souvisejících s fungováním objektů. V roce 2018 byl jmenován do expertní skupiny při Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, která připravuje jednotnou Metodiku pasportizace pro VVŠ.  

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Mgr. Veronika Špornová

Veronika Špornová, advokátka AK Špornová, má dlouholeté zkušenosti s poskytováním právních služeb podnikatelům.V rámci své činnosti se zaměřuje právě na řešení jejich problémů, přípravu smluv, směrnic a celkového nastavení fungování společností. Při své činnosti využívá také vlastní praktické zkušenosti z provozu e-shopu.

Mgr. Jan Zahálka

Jan Zahálka je nezávislým poradcem a lektorem v oblasti veřejných zakázek, zdravotnických prostředků, léčiv a jejich úhrad. Z pozice zadavatele se podílel na zakázkách s hodnotou více než 1,3 miliardy Kč, nyní již 8 let pomáhá převážně dodavatelům zdravotnických technologií a spotřebního materiálu. Je členem komise pro kategorizaci a úhradovou regulaci zdravotnických prostředků při Ministerstvu zdravotnictví a v roce 2018 byl Vládou České republiky jmenován členem dozorčí rady Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR.

Mgr. Ingrid Drozdíková

Ingrid Drozdíková vyštudovala odbor organická chémia na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.  Po šiestich rokoch praxe vo vedeckom odbore, aj ako vysokoškolský učiteľ, odišla v roku 2000 pracovať do médií. Počas viac ako desaťročnej praxe v printových médiách získala skúsenosti ako editor, publikovala články z oblasti tvorby legislatívy, politiky, hospodárstva, zdravotníctva, životného prostredia či pôdohospodárstva.  Od roku 2010 pôsobí ako editorka publikácie Osobná zodpovednosť a riziká štatutárnych zástupcov. Mgr. Ingrid Drozdíková s autormi tak poskytuje nepretržitý kvalitný aktualizačný servis, vďaka  ktorému si multimediálna publikácia udržuje stále svoju vysokú úžitkovú hodnotu.