Ing. Simona Pacáková
Ing. Simona Pacáková působí ve firmě ADU.CZ. Je auditorkou, daňovou poradkyní, soudní znalkyní v oboru ekonomika a dlouholetou lektorkou v oblasti účetnictví a daní.
Další autoři
Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.
Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací.Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.
Mgr. Barbora Suchá
Barbora Suchá spolupracuje s advokátní kanceláří Weinhold Legal.Po absolvování studia na Právnické fakultě Univerzity Karlovy působila v advokátní kanceláři PRK Partners a poté v Randl Partners.
Ing. Romana Smetánková, Ph.D.
Romana Smetánková je vedoucí partnerkou EY v ČR pro veřejný sektor.Soustředí se především na služby v oblasti evropských fondů, strategického řízení ve veřejné správě, kontrol a auditů a eGovernment. V EY v České republice působí od roku 2004. Má více než desetiletou zkušenost s vedením týmů a s komplexním řízením rozsáhlých projektů včetně mezinárodních programů pro Evropskou komisi.
Je členkou výkonného výboru a rady Asociace pro veřejné zakázky.
RNDr. Ing. Jiří Peterka
Jiří Peterka je autorem řady článků a autorem knihy k problematice elektronických podpisů, datových schránek a elektronické identifikace.Věnuje se elektronickým podpisům již od roku 1999. Podílí se na činnosti pracovních skupin, které připravují právní úpravu elektronických podpisů.
Ing. Ondřej Ječný
Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje.
Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje.
meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/
Martin Bortlík
Je zodpovědný za oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblasti daňové kontroly, daně z přidané hodnoty a transferové ceny.
Ve skupině PKF APOGEO působí od roku 2020, kam nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager. Je vysoce kvalifikovaný odborník v oblasti daní s patřičnými manažerskými schopnostmi. Od roku 2016 působil jako ředitel Specializovaného finančního úřadu a dohlížel na daně největších firem v Česku.