Ing. Richard Poul

Ing. Richard Poul se zabývá elektroinstalací, rozvody, měřením, obnovitelnými zdroji, úsporou energií a bezpečností.

Od roku 1996 provádí revize vyhrazených elektrických zařízení. V roce 1999 začala jeho spolupráce se společností EkoWATT CZ s. r. o., pro kterou provádí dodnes technické prohlídky a zpracovává elektroenergetické analýzy obchodních a kancelářských center, výrobních areálů a fotovolatických elektráren.

Další autoři

Martin Košta

Martin do společnosti nastoupil v roce 2019 na pozici Senior Accountant. V roce 2022 se poté posunul z pozice Senior Accountant na pozici Accounting Team Leader. Martin vede tým, který má na starosti především oblast mezinárodních korporací, ad-hoc zakázek, konsolidací, klientů vykazujících dle mezinárodních účetních standardů IFRS a neziskových organizací. Dále se zabývá zúčtováním dotačních programů a grantů, překlápěním účetnictví z lokálních GAAP do CZ GAAP a zaúčtováním organizačních složek zřizovatele. Aktivně přednáší na odborných seminářích a na středních a vysokých školách

Patrik Khudhur

Patrik Khudhur má několikaletou novinářskou praxi z oboru ICT (Informačních a komunikačních technologií).Vystudoval střední školu se zaměřením na IT ve Švédsku. V roce 2006 stal členem redakce časopisu ComputerWorld. Dva roky poté přešel do časopisu Business World, který je rovněž vydáván pod hlavičkou renomovaného vydavatelství IDG Czech. Aktuálně má Patrik Khudhur pod svým patronátem web časopisu Business World, pracuje jako mediální konzultant, recenzuje herní tituly a hardware, píše pro pestrou škálu, převážně IT a ekonomických, titulů.

Mgr. Miroslava Strakatá

Miroslava Strakatá má dlouholetou praxi v předškolním vzdělávání, nejprve jako učitelka, od roku 1998 jako ředitelka mateřské školy.V průběhu své praxe realizovala mnoho tuzemských i mezinárodních projektů týkajících se předškolního vzdělávání, v rámci projektů navštívila mateřské školy v mnoha evropských zemích. Věnuje se publikační a lektorské činnosti v oblasti předškolního vzdělávání a školského managementu.

Mgr. Michaela Fuchsová

Michaela Fuchsová je společníkem advokátní kanceláře Vyskočil, Krošlák a spol.a v advokacii působí od roku 1993. Ve své praxi se zaměřuje zejména na smluvní právo, a to nejen na poradenství při vyjednávání, přípravě a sepisu smluv, ale řeší i praktické problémy spojené s vlastním plněním. Je zároveň mediátorkou sporů z obchodních vztahů. Je místopředsedkyní výboru Francouzsko-české obchodní komory. 

Mgr. Lukáš Mokrý

Autor knihy Softwarové právo.Advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog pro NPI ČR, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.