
Ing. Radovan Mužík, MBA
Problematikou fleet managementu se zabývá 19 let na lokální i mezinárodní úrovni.
V letech 2000-2010 působil jako Partner pro automobilový trh v globální analytické a poradenské firmě.
V roce 2011 založil společnost Fleet Partners, která pomáhá českým firmám v optimalizaci nákladů na jejich mobilitu. Je autorem projektu AutaProFirmy, který přibližuje důležité know-how fleet managementu i středním a menším firmám. Soustředí se na problematiku TCO (řízení mobility podle celkových nákladů).
Radovan studoval na FJFI ČVUT, obor jaderné inženýrství. V roce 2003 absolvoval studium MBA na Sheffield Hallam University.
Další autoři
Mgr. Veronika Kovářová
Veronika Kovářová je mentorka pro ženy, lektorka, life koučka, spisovatelka a mystička. Ve své praxi se věnuje ženskému autentickému leadershipu.
Pavel Křepelka
Pavel Křepelka se zaměřuje na odstraňování předvídatelných, ale nevyhnutelných bariér v růstu úspěšných společností. Využívá know-how FOUR DECISIONS na základě certifikace mezinárodní koučingové společnosti Gazelles International. Přináší jednoduché, praktické a ihned realizovatelné know-how a nástroje pro podnikání a růst.
Mgr. Jiří Hruška
Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.
Bc. Miluše Stehlíková
Autorka působí jako v Prev-Centru, z. ú., Programy primární prevence, jako vedoucí programu a adiktolog.
Mikuláš Němec
Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.
Jan Kotala
Jednatel společnosti EKP Advisory. Je členem sekce správy daní a sekce daně z přidané hodnoty Komory daňových poradců ČR. Specializací Jana Kotaly jsou zejména daňové spory a daň z přidané hodnoty.
Jan Kotala vystudoval Vysokou školu ekonomickou a již během studií pracoval v reklamní agentuře na ekonomické pozici. Po studiích působil v předních poradenských společnostech, kde se rozvíjel zejména v oblasti korporátního zdanění se specializací na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty. Jan Kotala se stal certifikovaným daňovým poradcem již v závěru studií na vysoké škole.
Mezi projekty, kterým se úspěšně věnoval, patřila například restrukturalizace dluhu velkého sportovního zařízení v ČR nebo množství daňových sporů s Finanční správou ČR. Jan Kotala také patří mezi zakladatele konference Tax Forum, které se pravidelně účastní odborníci z Generálního finančního ředitelství a finančních úřadů.